#1
ik ga lekker vip zitten ![:grin:]()

Serenity zei:Is 't maar 15 euro of lees ik dat verkeerd?![]()
Weednator zei:Serenity zei:Is 't maar 15 euro of lees ik dat verkeerd?![]()
Zeer juist![]()
morgen m'n ticket halen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."