#1
Waarom niet gewoon bij aquabest? De locatie waar ook extrema is... supermooi daar, neemt iemand muziekje mee en lekker chillen/spacen/etc!


Doodkapje zei:@wacky : nee ik vind dat sim beter bij jou past in feite. ik heb al een vriend (deranged)![]()
![]()
Doodkapje zei:@saivy : had je het over mij en deranged of over wacky en sim?
Nee hoor, hij is best wel leuk. DreamWeaver zei:Is niet zo ver voor me, dus count me in![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."