Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoproep aan alle brabanders op het forum

oproep aan alle brabanders op het forum

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom niet gewoon bij aquabest? De locatie waar ook extrema is... supermooi daar, neemt iemand muziekje mee en lekker chillen/spacen/etc!
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#2
dus

oproep aan alle brabanders van het forum of niet al te luie nederlanders (of zelfs belgen) die in overige provincies wonen)

zou het misschien eens een goed idee zijn om eens in de zomer met z'n allen hier in eindhoven af te spreken? en dan in een mega grote groep een feesje te houden op t statumseind??

de wereld eens laten zien hoe goed wij Nederlanders wel niet kunnen feesten.
om het ook wat leuker te houden voor de -18leden zou ik zeggen +16 maar dan wel netjes te houden

graag antwoord hierop

:stoned:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben -18 maar ik hou er niet van om het netjes te houden :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is niet zo ver voor me, dus count me in :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me prima,

al ben ik zelf meer voor feestjes ergens op een mooie locatie :)

Met zn allen een beetje met paddestoeltjes in een bos gaan zitten ofzo :P

Maar als het stratumseind word zal ik er ook zijn, tis op loopafstand :)
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#6
echt mooi :hearteyes:
als we dan allemaal samen zijn kunnen we toch meteen afspreken voor een volgende keer maar dan in een bos ofzo :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@mindtraveler : heb je misschien ook nog een straatnaam ofzo? kan ik eens kijken hoe lang rijden me dat kost als belgische (met pit haha) :wink:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja stratumseind
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe meer zielen hoe meer vreugd
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm een dik uurtje rijden... misschien dat ik ook wel kom... alst mag natuurlijk :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wil ook wel komen maar dan zou deranged ook mee moeten en ook nog met mij in het gezeldschap willen verkeren
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb niets tegen deranged. deranged is mijn (to be) vriend... :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laten we Simbesim uitnodigen, dat lijkt me een goede vriend voor doodkapje :)

(Deranged is natuurlijk ook welkom he)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
@wacky : nee ik vind dat sim beter bij jou past in feite. ik heb al een vriend (deranged) :wink: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
@wacky : nee ik vind dat sim beter bij jou past in feite. ik heb al een vriend (deranged) :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

Dat zou ik je niet aanraden. :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
@saivy : had je het over mij en deranged of over wacky en sim?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doodkapje zei:
@saivy : had je het over mij en deranged of over wacky en sim?
Klik om te vergroten...


Deranged en jij. :) Maar dat trek ik in, anders krijg ik weer gelul van hem. :beer: Nee hoor, hij is best wel leuk. :)
P
Patta_freakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat versta je onder 'eens in de zomer' ?... na 19 augustus ben ik 16 dus als je het 16+ wil maken kan ik na 19 augustus wel komen... of bijna 16 zou ook goed moeten zijn dan kan ik sowieso wel komen, den bosch is niet ver van eindhoven dus ik ben er zo
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Is niet zo ver voor me, dus count me in :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."