Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat versta je onder 'eens in de zomer' ?... na 19 augustus ben ik 16 dus als je het 16+ wil maken kan ik na 19 augustus wel komen... of bijna 16 zou ook goed moeten zijn dan kan ik sowieso wel komen, den bosch is niet ver van eindhoven dus ik ben er zo"
"kempi - straatfenomeen alleen over 10 seconde: Mx Fortune - Slagerij"
"Face young"
"''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz"
"hmm ik vind persoonlijk MDA wel de shit... voor m'n werk ff lekker eentje pakken en 8 uur later als ik klaar ben kan ik weer lekker verder met wat ik hoor te doen onder een nuchter gevoel"
"uit mezelf zitten mijn ogen wel heel erg ver dicht, dus als ik wat pilletjes naar binnen werk ziet het er zo goed als normaal uit"