Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKomende weken @ Time Out

Komende weken @ Time Out

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
lot zei:
zaterdag Showtek :(
Klik om te vergroten...

Verdomme, net als ik wegga zijn er in Arnhem vette feestjes, en showtek en shit.. :(
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
lot zei:
zaterdag Showtek :(
Klik om te vergroten...

Verdomme, net als ik wegga zijn er in Arnhem vette feestjes, en showtek en shit.. :(
Klik om te vergroten...

Terugkomen dus! Lekker stampen morgenavond! :grin: :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
lot zei:
zaterdag Showtek :(
Klik om te vergroten...

Verdomme, net als ik wegga zijn er in Arnhem vette feestjes, en showtek en shit.. :(
Klik om te vergroten...

Terugkomen dus! Lekker stampen morgenavond! :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ga morgenochtend weg :wink:
Wish I could.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
lot zei:
zaterdag Showtek :(
Klik om te vergroten...

Verdomme, net als ik wegga zijn er in Arnhem vette feestjes, en showtek en shit.. :(
Klik om te vergroten...

Terugkomen dus! Lekker stampen morgenavond! :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
hardstyle :angry: :(
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#5
moet morgen tot 11 werken anders was ik ook gekomen weer

wel niet spacend dan maja :P

volgende keer beter :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke DF'ers kan ik vanavond nog verwelkomen bij Showtek? Heb zelf wederom DF op mn arm gekalkt, je herkent me wel :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
help me er niet aan herinneren dat showtek vanavond is!
Wil er zo graag heen maar geen enkele mogelijkheid om er heen te komen :cry:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey Lot, tis showtek vandaag he :).
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
ahaha Stommie :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt niks gemist, lot. Showtek draaide vette platen maar de sfeer was erg matig doordat het echt fucking fucking druk was. Ook nog ruzie gehad omdat een of andere randmongool hetzelfde shirt had als ik en daar een probleem van wou maken. Dit was met afstand de slechtste avond van de afgelopen 4 weken. Door omstandigheden had ik alleen het kleine beetje dope dat ik nog bij me had, dus dat kon mijn avond al niet beter maken. De club waarmee ik ging was ook anders van samenstelling (hiphop-breezersletjes :angry: ) en dat hielp ook al niet. Al met al een kutavond dus, Showtek bleek een te grote naam denk ik.


Wat zonde wat zonde wat zonde...

Misschien morgen op Freefunk de schade inhalen. :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
oh wat sneu voor je... je was beter naar belgjesland gekomen, naar HERON! ik heb me reuze geamuseerd en ruimte zat!! :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm jammer van je avond zeg.
ja heel erge drukte is op zo'n moment nooit fijn.
Wel jammer zeg en dan heb ik alleen showtek gemist niet de gezelligheid, misschien ooit dat ik er nog een keer heen ga.. naar showktek.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
23ste .. kan ik wel proberen te komen .. :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardstyle de bom :) maar kut geluid daaro... zijn betere feesten te vinden :)
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo weer vertrekken :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien dat ik met mn vrienden meega. Eventjes kijken nog :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?
F
FreudLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben er wel eens geweest, mooie tent maar kwaliteit van geluid daar wat minder, wel altijd iedereen mooi van de kaart :beer:

Moet ook maar weer eens een leuke datum uitkiezen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?
Klik om te vergroten...

toevallig dat ik de 23ste ook daar ben :grin: dit is 90% zeker :)

hoe herken ik je? :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou wel naar Showtek willen, maar zit dan net de 1e dag in Renesse :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."