Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18 augustus Decibel

18 augustus Decibel

52 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
FUCK FUCK FUCK hé
IK HEB GISTEREN ERGENS GELEZEN DAT VORIG WEEKEND HET LAATSTE WEEKEND WAS DAT ER KAARTEN VAN DECIBEL VERKOCHT WERDEN????? :angry: :angry: :angry:
klopt dit want dat zou wel vet klote zijn man pfffrt grrrrr :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is zo, maar je kan nog wel kaarten halen aan de deur :)
Klik om te vergroten...
zijt ge daar 10000% zeker van??? da moet ik heel zeker weten dan,want dan gaan we gewoon naar daar zonder kaarten... :wave:
Klik om te vergroten...

99.5% :wink: Ik heb namelijk ook geen kaartjes gehaalt omdat ik de dag ervoor pas weet of ik ga.
Klik om te vergroten...
ik hoop het maar want nature one mis ik al dus ik wil dit zeker niet missen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee zijn geen kaarten aan de deur... waarschijnlijk alleen een aantal verkopertjes die het max aantal kaarten hebben gekocht en voor groot geld willen slijten via marktplaats e.d. als ze ze niet kwijt kunnen proberen ze de rest aan de deur te verkopen :wink:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...

dikke pech voor jou maar mischien bied marktplaats een uitkomst ? :smoke:
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
en anders sluip je toch gewoon binnen :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom heb je dan nog geen kaartje gehaald :confused:

nooit uitgaan van allerlei mensen die op internet bleren dat het uitverkocht is, tenzij het ook op de site van de organisatie staat...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom heb je dan nog geen kaartje gehaald :confused:

nooit uitgaan van allerlei mensen die op internet bleren dat het uitverkocht is, tenzij het ook op de site van de organisatie staat...
Klik om te vergroten...

staat erop :wink:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog maar een weekje te gaaaan!!! :grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
woooeeehoooeee :mrgreen: :hearteyes: nog 6 dagen :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://www.youtube.com/watch?v=LIeQMeYO ... ed&search=

Als ik dit zie word ik gek :grin:

Bah bah bah bah

Q base dan maar als ik op tijd $$$ heb :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
God samme ik sta volgens mij op da filmpje :P maar goed

NOG EEN PAAR DAGEN !!! :grin::grin::grin::grin:

Meeting ?! @ een artiest ofzo ?

mijn zusje staat achter de bar ! Free beer XD! ( en water natuurlijk) :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#13
doe mij maar water dan :wink:... ik zal voornamelijk in de hardstyle tent staan een een uurtje ofzo in de hardcore tent... op t laatste mainstage natuurlijk :mrgreen: ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:


haha wa zal jij veel ruzie krijgen :smoke: :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
http://www.youtube.com/watch?v=LIeQMeYOtjI&mode=related&search=
:)
Klik om te vergroten...

In your heaaad... in your heaaaad...




J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#15
het weer voor zaterdag;

http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/actueel_en_verwacht_weer.html niet heel slecht d8 ik zo
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#16
TimKGB zei:
ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

niet iedereen met nikies en stekel8ig haar op zen bek slaan... zo lopen er meer rond :flushed:
alleen dan met een tribal er in :P

K&G @ Main, Hardbass, Hardcore4Life en Darkness4Life denk.

(snoep geregeld... en de p als et goed is ook wel op tijd :P )
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb zat snoepjes :mrgreen: k heb er zin in :mrgreen: :hearteyes: of had ik da al gezegt :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hoogst waarschijnljk sta ik op de mainstage bier aan jullie te schenken :grin: :beer: Mijn zusje in ieder geval. Ik moet nog ff vrij kunnen krijgen van mn andere werk, en dan graqtis (en zelfs bij erdienen:P) op een leuk feest tussen duizende liters bier de hele dag :P drie uur pauze, dus nog ff feesten ook:wink:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#19
:xtc:
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!

:hearteyes:


D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TimKGB zei:
:xtc:
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!

:hearteyes:


Klik om te vergroten...
Evil Activities :sunglasses: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."