#1
ik hoop het maar want nature one mis ik al dus ik wil dit zeker niet missenDreamWeaver zei:Frisko zei:zijt ge daar 10000% zeker van??? da moet ik heel zeker weten dan,want dan gaan we gewoon naar daar zonder kaarten...DreamWeaver zei:Frisko zei:FUCK FUCK FUCK hé
IK HEB GISTEREN ERGENS GELEZEN DAT VORIG WEEKEND HET LAATSTE WEEKEND WAS DAT ER KAARTEN VAN DECIBEL VERKOCHT WERDEN?????![]()
![]()
![]()
klopt dit want dat zou wel vet klote zijn man pfffrt grrrrr![]()
![]()
![]()
Is zo, maar je kan nog wel kaarten halen aan de deur![]()
![]()
99.5%Ik heb namelijk ook geen kaartjes gehaalt omdat ik de dag ervoor pas weet of ik ga.

Mijn zusje in ieder geval. Ik moet nog ff vrij kunnen krijgen van mn andere werk, en dan graqtis (en zelfs bij erdienen:P) op een leuk feest tussen duizende liters bier de hele dag :P drie uur pauze, dus nog ff feesten ook