Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18 augustus Decibel

18 augustus Decibel

52 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
$@#%@#^^$%& :smilingimp:

Waarschijnlijk geen vrij kunnen krijgen dus waarschijnlijk op niet bierschenken op decibel :(
kutzooi....
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delcasa88 zei:
$@#%@#^^$%& :smilingimp:

Waarschijnlijk geen vrij kunnen krijgen dus waarschijnlijk op niet bierschenken op decibel :(
kutzooi....
Klik om te vergroten...

shit... loop ik een gratis biertje mis :( nu ga ik niet hoor :smoke: :mrgreen:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben van de party :xtc:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
sannetjuh zei:
ik ben van de party :xtc:
Klik om te vergroten...



hoe durf je te posten voor je je hebt voorgesteld :mrgreen: :wave:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
TimKGB zei:
sannetjuh zei:
ik ben van de party :xtc:
Klik om te vergroten...



hoe durf je te posten voor je je hebt voorgesteld :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

sorry :flushed: waar moet ik dat doen dan?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
sannetjuh zei:
TimKGB zei:
sannetjuh zei:
ik ben van de party :xtc:
Klik om te vergroten...



hoe durf je te posten voor je je hebt voorgesteld :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

sorry :flushed: waar moet ik dat doen dan?
Klik om te vergroten...

Hehe hij was ff sarcastisch, niks aan de hand. Hier mag je je voorstellen als je dat wilt : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=309295#309295
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke gedaan haha :grin:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Telefoon zei:
vind het einde vetter ..

maar serieus hoor XD

ik ga op kristallen en 2cb en jullie :) ?
Klik om te vergroten...
bedoeling was p en pillen... maar mr p heeft afgezegd en heb nog geen nieuwe afspraak staan :| en pillen is ook nog maar afwachten :confused:

maja eerst op zoek naar nieuwe p :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha trouwens ik zal rond lopen in
een Overhemd ^^ :wave: :hearteyes:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
haha trouwens ik zal rond lopen in
een Overhemd ^^ :wave: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik in een zwart jurkje, rode oorbelle, rode schoene, rode riem..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zoek ook nog pep hah a.. maar mijn leverancier zit in duitsland :smilingimp:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
:grin: :grin: Wie gaat hierheen? IKKE! :sunglasses:

voorproefje;

Line-up
Decibel Mainstage 1

Balistic
Beholder
Charly Lownoise
Coone
Dana
Deepack
Francois
Genius
Promo
Ronald V
Technoboy
Zany
Zatox
MC: DV8
Hard Bass 2

Activator
Blackmail
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Isaac
Josh & Wesz
Leep
Pavo
Showtek
The Prophet
MC: Villain
Refuse 3

Damian Keane
Frank Kvitta
Ghost
Luna
Manu Kenton
Marco Remus
Max Walder
Peaky Pounder
Sven Wittekind
Viper XXL
1992 is 4 you 4

Franky Jones
Gizmo
Lars
Pat C
Reza
Rob
Stanton
Live: Jones & Stephenson
MC: Joe
back2school 5

Bass-D & King Matthew
Forze DJ Team
Predator
Scott Brown
Tango & Cash
The Nightraver
The Stunned Guys
Weirdo
Live: G-Town Madness
Live: Gizmania
Live: Rotterdam Terror Corps
MC: Alee
Hardcore4life 6

Angerfist
Bike
Catscan
D-Spirit
Dazzler
Evil Activities
Headbanger
J.D.A.
Masochist
Neophyte
Offensive
Panic
Tha Playah
The Viper
MC: Syco
Pussy Lounge 7

Darkraver
Jeff Bounce
Mike Heart
Norman
Paul Elstak
Vince
Yves
MC: Ruffian
Darkness4life 8

Bryan Fury
DJNomen
DNA DJ-Team
Drokz
Hellfish
Meccano Twins
Noizefucker
Outblast
Smurf
Terror Suzy
The DJ Producer
Live: Destroyer
MC: Dart
Remember 9

Bas & Ram
Dave 202
Francois
Jowan
JP
Nico Parisi
Pat Krimson
Yves Deruyter
b2s rookie 10

D-knowledge
Franky Noodle
M-ystery
Royal X
Spike-E
Syco Illness
T-Bone
The Demon Dwarf
The Eagle
Wexx
MC: Apster
UP! 11

Binum
Coone
D-Feat
Da Goodfellaz
Dark E
Digital Punk
Greg C
Lobotomy Inc
Mystery
Pat B
Q-ic
Ronald V
Ruthless
Tek Soldierz
Tronic
MC: Da Mouth of Madness


Word knalluh :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
dubbel?

:rolleyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#14
sorry :flushed: :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ik ben er wel ^^ :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
aanwezig :hearteyes: :wave: :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wil eigenlijk ook wel, maar heb meer te doen dat weekend. Misschien kan ik het combineren :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe top feest hoor :hearteyes:
P
PsyderboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sorry ni echt mijn stijl
vroeger wel maar nee kvind bijna alle tracks te basic van die artieste
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
aanwezig :hearteyes: :wave: :grin:
Klik om te vergroten...

ik aanwazig :) :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."