Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18 augustus Decibel

18 augustus Decibel

52 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...

dikke pech voor jou maar mischien bied marktplaats een uitkomst ? :smoke:
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
en anders sluip je toch gewoon binnen :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom heb je dan nog geen kaartje gehaald :confused:

nooit uitgaan van allerlei mensen die op internet bleren dat het uitverkocht is, tenzij het ook op de site van de organisatie staat...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
Klik om te vergroten...
waarom heb je dan nog geen kaartje gehaald :confused:

nooit uitgaan van allerlei mensen die op internet bleren dat het uitverkocht is, tenzij het ook op de site van de organisatie staat...
Klik om te vergroten...

staat erop :wink:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog maar een weekje te gaaaan!!! :grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
woooeeehoooeee :mrgreen: :hearteyes: nog 6 dagen :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.youtube.com/watch?v=LIeQMeYO ... ed&search=

Als ik dit zie word ik gek :grin:

Bah bah bah bah

Q base dan maar als ik op tijd $$$ heb :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
God samme ik sta volgens mij op da filmpje :P maar goed

NOG EEN PAAR DAGEN !!! :grin::grin::grin::grin:

Meeting ?! @ een artiest ofzo ?

mijn zusje staat achter de bar ! Free beer XD! ( en water natuurlijk) :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
doe mij maar water dan :wink:... ik zal voornamelijk in de hardstyle tent staan een een uurtje ofzo in de hardcore tent... op t laatste mainstage natuurlijk :mrgreen: ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:


haha wa zal jij veel ruzie krijgen :smoke: :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
http://www.youtube.com/watch?v=LIeQMeYOtjI&mode=related&search=
:)
Klik om te vergroten...

In your heaaad... in your heaaaad...




J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
het weer voor zaterdag;

http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/actueel_en_verwacht_weer.html niet heel slecht d8 ik zo
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
TimKGB zei:
ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

niet iedereen met nikies en stekel8ig haar op zen bek slaan... zo lopen er meer rond :flushed:
alleen dan met een tribal er in :P

K&G @ Main, Hardbass, Hardcore4Life en Darkness4Life denk.

(snoep geregeld... en de p als et goed is ook wel op tijd :P )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."