Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeeting mysteryland

meeting mysteryland

20 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
de 25e mysterland... wie is dr into een meeting?

me :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
als die kaartjes niet zo achterlijk duur waren was ik het wel geweest,maar ik ga geen 60 euro betalen voor 1 area waarvan ik de line up tof vind.

ik ga 29 september wel weer gewoon naar club r_AW voor 17,50 :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil o zo graag maar om nou 60euro neer te leggen voor een kaartje vind ik gewoon belachelijk. Feesten worden iedereen jaar weer duurder, en je krijgt er niks voor terug..
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
nou meeting, meeting, ff handje schudden... klikt het dan is t leuk, klikt het neti, dan lekker verder stampen
Klik om te vergroten...

Ok, dat klinkt best wel goed.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze hebben me omgepraat en ik ga er nu wel heen :)
of ik into een meeting ben, weet ik nog niet zeker, die anonimiteit is ook wel lekker eigenlijk :wink: ik zal er nog eens goed over nadenken.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga dr ook heen :beer:
Wat nemen jullie mee?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou meeting, meeting, ff handje schudden... klikt het dan is t leuk, klikt het neti, dan lekker verder stampen

ik neem speed mee en bzp/tfmpp
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga ook!!!!!!
Ik stem voor een meeting :grin:
Neem wat van mijn heerlijke mitsubishi´s mee, en speed natuurlijk
:grin:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wordt zaterdag mooi weer !!!! :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga mss ! week nog niet .!
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben van de partij... en neem mee... wiet/2-cb of mdma.. hmm moeilijk kiezen :rolleyes:
De controles stellen niet al te veel voor naar ik heb vernomen?
en waar komen jullie voor?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
kom vooral voor de bekende dj's... dus huppel wat rond over het terrein... neem ipv de bzp/tfmpp blauwe mitsubishi's mee of groene molentjes en wat bommetjes :openmouth:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar gaan we meeten? :)
Ik neem wat lekkere ghb mee! Wie wil er dan ruilen voor een lekker snoepje? :mrgreen: :rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robdebob zei:
Waar gaan we meeten? :)
Klik om te vergroten...

Dat is wel een goede ja en hoe laat natuurlijk :)
Nu, we hebben nog een weekje, dus echt haast is er natuurlijk niet
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand een voorstel... :smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
honingolie zei:
ik ben van de partij... en neem mee... wiet/2-cb of mdma.. hmm moeilijk kiezen :rolleyes:
De controles stellen niet al te veel voor naar ik heb vernomen?
en waar komen jullie voor?
Klik om te vergroten...

2cb en mdma gaan wel samen alleen de bodyload is enrom zwaar ik moest kotsen :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
:( ik meot verstek laten gaan... heb te lang gewacht met kaartjes kopen

uitverkocht :cry:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelukkig wel :)
Ik ga vanavond waarschijnlijk ff kijken hoe het er tot nu toe uit :) Ben benieuwd :P:)
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zie het morgen wel , beetje ver rijden om effe gaan te kijken vanuit Limboland... :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
:) ja, dat is waar. ik woon er 10 minuten vandaan, dat scheelt weer :)
Have fun alvast voor morgen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."