#1
ah tuurlijk vast wel, maar ben niet zo'n party kenner, dacht msischien tips?

Goanaut zei:Mij wat te bruut... maar dat begint tenminste op een fatsoenlijk feestje te lijken, tot 07:00 uur! Afgelopen weekend was het om 04:00 alweer afgelopen.
Play_bunny zei:Wat dacht je van Qlimax?

Enesteene zei:tnx man![]()
SperSIZEboon zei:Houseqlassics![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."