Inderdaad, die neemt niemand serieus. Lekker de feestjes afstruinen, eerst maar ns Q-base
#4
Mij wat te bruut... maar dat begint tenminste op een fatsoenlijk feestje te lijken, tot 07:00 uur! Afgelopen weekend was het om 04:00 alweer afgelopen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.