Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardstyle in november

Hardstyle in november

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#1
raggen en beuken in eindhoven :hearteyes: ohnee is hardcore... uhmz ik kijk vanmiddag effe voor je moet nu weg :wink: :wave:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat er 19 oktober (helaas) in the leven het feest : Pokke Herrie is.
Hardcore, hardstyle, industrial hardcore etc etc.
Stampen :hearteyes:

En ik kan op de fiets naar huis :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3

dit is pas echt leuk :P
http://partyflock.nl/party/87812:A_Nightmare.html
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat dacht je van Qlimax?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goanaut zei:
Mij wat te bruut... maar dat begint tenminste op een fatsoenlijk feestje te lijken, tot 07:00 uur! Afgelopen weekend was het om 04:00 alweer afgelopen.
Klik om te vergroten...

watje :P
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wanneer is Qlimax dan? Ben nog nooit op zo'n bekend, commercieël feest geweest, maar wil ik wel nog 'ns doen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
Wat dacht je van Qlimax?
Klik om te vergroten...


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Wat dacht je van Qlimax?
Klik om te vergroten...

ah kijkes, heb ik over het hoofd gezien, lijkt me een prima idee
tnx man :beer:

wat voor luxe heb je meer voor VIP-kaartjes?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Houseqlassics :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Houseqlassics = standaard aanwezig :grin: :hearteyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enesteene zei:
tnx man :beer:
Klik om te vergroten...

zullen we daar vrouw van maken :P:)

Qlimax is, als ik het goed heb onthouden 24 november in het Gelredome.

SperSIZEboon zei:
Houseqlassics :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat is ook echt een super feestje ja :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
24 november:
http://partyflock.nl/party/100981:Earthquake.html
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
houseqlassics is ook een lekker idee spersizeboon
maar vlieg niet helemaal naar dtsl, wordt bovendien
liever met mn shit in nl gepakt dan daaro :smoke:

Play_bunny: nim my net kweaôf fanke
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
controles in duitsland gaan vaak nergens over
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar ook een beetje ver weg vanuit 058 man
heb trouwens wel een GENIALE verstopplaats
bedacht :-P wil m alleen onder vier ogen delen

wat een schatje he, die elmo :hearteyes: (ben nog
steeds wat wausie). had overigens ook bij stinkie
stankie geplaatst :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
vanuit Heemskerk zeker niet :rolleyes:


sesamstraat ruled sowieso :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
zat gister heerlijk te lachen om bert en ernie

*Berrrrt, ik dacht dat je krulhaar had*

http://www.youtube.com/watch?v=gnE3yNwi4gs

Maar ff ontopic, anders krijgen we problemen
hier... Leeuwarden had in 1998 een groot festival
Frozenland... niet geweest, maar t schijnt volgend
jaar weer te komen

http://www.poppodiumromein.nl/phpBB2/vi ... 7755f18044
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
24 november:
http://partyflock.nl/party/100981:Earthquake.html
Klik om te vergroten...

Er is een meeting, om 00:00, met 1 bezoeker.

Ziet er gezellig uit dus! :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
PF meetings zijn sowieso niet boeiend :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
PF meetings zijn sowieso niet boeiend :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, die neemt niemand serieus. Lekker de feestjes afstruinen, eerst maar ns Q-base :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."