#1
weet iemand hoe streng er hier gecontroleert word? ik ben alleen van plan wat wiet mee te nemen voor eigen gebruik, ook niet heel veel ofzo ![:sunglasses:]()

Osi` zei:2 vorige jaren niets last gehad van controle hoorGeen flik gezien aan station of weet ik veel wat.
Zeker u niet ongerust maken.
Als ge met de trein na hasselt komt, is de kans op controle echt superklein omdat het een station is waar veel volk moet afstappen en opstappen en der zijn nog bussen daar. Dus tis eigenlijk onmogelijk om te controleren.
En op de weide zelf voor tickets of camping. Nope, die mannen controleren u zakken niet eens ofzo, gewoon in uw zak steken
Doe het niet in uw onderbroek want ne maat is nog 5 gram verloren daardoor![]()




Hey, zeg dat niet tegen mij, ik draag strakke boxers. Ne maat droeg losse boxers en da's zijn fout.SperSIZEboon zei:Osi` zei:2 vorige jaren niets last gehad van controle hoorGeen flik gezien aan station of weet ik veel wat.
Zeker u niet ongerust maken.
Als ge met de trein na hasselt komt, is de kans op controle echt superklein omdat het een station is waar veel volk moet afstappen en opstappen en der zijn nog bussen daar. Dus tis eigenlijk onmogelijk om te controleren.
En op de weide zelf voor tickets of camping. Nope, die mannen controleren u zakken niet eens ofzo, gewoon in uw zak steken
Doe het niet in uw onderbroek want ne maat is nog 5 gram verloren daardoor![]()
ooit van strakke boxers gehoord? lijkt me niet dat je daar iets uit kwijt kan raken
Jeller zei:ze voelen gewoon eens aan je rugzak oml te zien of er geen flessen inzitten, maar ze laten je dan vlug door
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."