Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet het niet. Wij gaan ook be een heel groep en heb al van paar mense gehoord dat er dees jaar mischien meer controle zou zijn. Maar k denk dat als ze controles zoude doen dat ge dan het meeste aan de boilerroom moet oppasse GrtzZ"