Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRuigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

Ruigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

121 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij dezen alvast een voorproefje op solstice :rolleyes:

http://www.mininova.org/get/581908

Geniet ervan zolang het nog kan :wink: .

Cheers :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb de neiging om ook naar solstice te gaan, lijkt me echt gaaf :) Jammer dat A'dam zo ver is zonder rijbewijs.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor :)
Klik om te vergroten...

Wil ik opzich ook wel doen, als we dat allemaal afspreken ofzo?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Count me in :beer: ! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mij heb je vast ook wel eens door Amersfoort zien banjeren maar ben ook nog nooit herkent volgens mij :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Count me in :beer: ! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
Klik om te vergroten...


Dit is de enige bikkel op dit forum die altijd gewoon komt.
Met of zonder meeting ! Met of zonder geld ! Met of zonder Dope !

Smeckkie aka Patrick is er gewoon, hoort bij het meubilair. Man o man, Dankzij mijn ijzeren geheugen en de fijne hoeveelheid LSD stond ie ineens naast me aan de bar. Bektrekkend, een oog naar links een oog naar rechts ...

Patrick !! AKA Scarface .... ik ben het Stonie !!!

waarop het niet langer duurde dan 15 minuten voordat er 30 mg 2CB op zijn tong lag.

Patrick hoe gaat het nu ? Ik heb je niet meer gezien ?

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar die Pythergerius in Godsnaam uithangt is ook een goede vraag.

Die wou zo graag trippen in het kerkje, dat heb ik gelukkig kunnen afraden en afgekocht cq omgekocht met veel 2cb .....

Volgens mij heeft ie nog nooit zoiets meegemaakt.

Stonie
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb me prima vermaakt, en weer 2 dfers gemeet :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb jou niet gezien .....

:mrgreen:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja was echt vet feesie weer :P ! Man was echt gek in me koppie en die 2c-b maakte het er niet minder op :wink: nog bedankt voor deze extra dimensie in de avond ! Mensen ik kan maar een ding zeggen komt allen volgende keer, al houd je niet van goa, sfeer is gewoon geweldig. Peace en cheers :beer: !

btw stonie ik had je qua uitstralling enz. ouder verwacht keep it flowing, keep it young, keep it going :smoke: ! Ge bent ook wel een relaxe gast en ik was je letterlijk en figuurlijk kwijt, had geen lenzen in en was zo maf als ik weet niet wat kon zelfs mijn vrienden/vriendinnen waar ik mee was niet herkennen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Is goed ik kladder DF op mijn rechterarm, links zit mijn paspoort.

:hearteyes:


Volgens mij heb ik jou wel eens mij jas gegeven Azgaza in het theehuisje van Ruigoord.
Er staat iets in mijn geheugen ....

3 Gothic meiden het was toen vet koud en winter.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
Heb de neiging om ook naar solstice te gaan,lijkt me echt gaaf :) Jammer dat A'dam zo ver is zonder rijbewijs.
Klik om te vergroten...

Nou en man als het mooi weer is kun je daar goed chillen, als het regent is het er goed kut.

Kijk het weer ff aan, ik neem je wel mee naar Ruigoord ik pik je op van een station.

Laat die motor nou maar staan leipo.

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Is goed ik kladder DF op mijn rechterarm, links zit mijn paspoort.

:hearteyes:


Volgens mij heb ik jou wel eens mij jas gegeven Azgaza in het theehuisje van Ruigoord.
Er staat iets in mijn geheugen ....

3 Gothic meiden het was toen vet koud en winter.

Stonie
Klik om te vergroten...

Volgens was ik dat niet, ik was daar niet in de winter en ook niet met twee gothic meiden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
[

Volgens was ik dat niet, ik was daar niet in de winter en ook niet met twee gothic meiden.
Klik om te vergroten...

ok dan was het iemand anders.

:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Wacky zei:
Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor :)
Klik om te vergroten...

Wil ik opzich ook wel doen, als we dat allemaal afspreken ofzo?
Klik om te vergroten...

ok. :beer:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
azgaza zei:
Wacky zei:
Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor :)
Klik om te vergroten...

Wil ik opzich ook wel doen, als we dat allemaal afspreken ofzo?
Klik om te vergroten...

ok. :beer:
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
http://tranceorientexpress.nl/

Check out the website for the Solstice Festival !!

Don't miss it ...

fotos 2005:

http://thehospages.com/pictures/ruigoor ... -solstice/

fotos 2006:

http://thehospages.com/pictures/ruigoor ... -solstice/

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er nu al ontzettend veel zin in en ik hoop écht dat het weer niet te erg tegen zit, de voorspelling is slecht maar ik ga toch wel, want ik heb er nu al te veel zin in.
Goafeestjes zijn leuk, hoe vaker je erheen gaat hoe leuker het wordt.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
jep :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."