#1
Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor ![:)]()

Wacky zei:Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor![]()
! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
Patrick a.k.a Spaceface zei:Count me in! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS

!
! Ge bent ook wel een relaxe gast en ik was je letterlijk en figuurlijk kwijt, had geen lenzen in en was zo maf als ik weet niet wat kon zelfs mijn vrienden/vriendinnen waar ik mee was niet herkennen

DreamWeaver zei:Heb de neiging om ook naar solstice te gaan,lijkt me echt gaafJammer dat A'dam zo ver is zonder rijbewijs.
lysergine25 zei:Is goed ik kladder DF op mijn rechterarm, links zit mijn paspoort.
![]()
Volgens mij heb ik jou wel eens mij jas gegeven Azgaza in het theehuisje van Ruigoord.
Er staat iets in mijn geheugen ....
3 Gothic meiden het was toen vet koud en winter.
Stonie
azgaza zei:[
Volgens was ik dat niet, ik was daar niet in de winter en ook niet met twee gothic meiden.

azgaza zei:Wacky zei:Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor![]()
Wil ik opzich ook wel doen, als we dat allemaal afspreken ofzo?

Wacky zei:azgaza zei:Wacky zei:Ik wil wel ergens DF op mijn arm ofzo zetten hoor![]()
Wil ik opzich ook wel doen, als we dat allemaal afspreken ofzo?
ok.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."