Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRuigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

Ruigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

121 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze keer gaan we met meerdere DF 'ers en non Df 'ers naar Ruigoord.

Wil je ook .. je bent welkom.

Doei

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik overweeg.. Ik ga namelijk in november en december ook naar feestjes in amsterdam, en ik meot ff zien hoeveel tijd ik heb in october.. maar ruigoord is dé plek.. dusja.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
huh wat waar wanneer ?

Ah, 27 oktober, daar kan ik wel heen gaan ja. Ik moet 26 okt naar een poker evenement wat voor mij in amsterdam eindigt. Nog iemand die de nacht van 26-27 mij wil entertainen in amsterdam of omstreken ? :)

Misschien kunnen we een meet beginnen de avond van te voren?, dan kennen we elkaar ook al een beetje enzo voor we daar gaan trippen :grin:
Als iemand zijn huis beschikbaar stelt, of anders gewoon in amsterdamse cafeetjes ofzo. :stoned:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
lol Ruigoord in de kerk! Hoppa trippe :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem wel goede water dichte bergschoenen mee en eten .... laatste keer was er niets te eten.

Warme kleren kan ook geen kwaad, extra kleren en een regenjas.

Extra vloei weed pep en lsd is essentieel.

Er is niet te koop daar behalve bier ....

De bus voor voor het dorp maar het is toch nog wel 5 minuten lopen.

Laatste bus gaat zo rond 23.00 ? echt geen idee en de eerste zo rond 7.00 ??? ook geen idee.

Groetjes

Stonie
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Count me in :beer: ! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mij heb je vast ook wel eens door Amersfoort zien banjeren maar ben ook nog nooit herkent volgens mij :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Count me in :beer: ! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
Klik om te vergroten...


Dit is de enige bikkel op dit forum die altijd gewoon komt.
Met of zonder meeting ! Met of zonder geld ! Met of zonder Dope !

Smeckkie aka Patrick is er gewoon, hoort bij het meubilair. Man o man, Dankzij mijn ijzeren geheugen en de fijne hoeveelheid LSD stond ie ineens naast me aan de bar. Bektrekkend, een oog naar links een oog naar rechts ...

Patrick !! AKA Scarface .... ik ben het Stonie !!!

waarop het niet langer duurde dan 15 minuten voordat er 30 mg 2CB op zijn tong lag.

Patrick hoe gaat het nu ? Ik heb je niet meer gezien ?

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar die Pythergerius in Godsnaam uithangt is ook een goede vraag.

Die wou zo graag trippen in het kerkje, dat heb ik gelukkig kunnen afraden en afgekocht cq omgekocht met veel 2cb .....

Volgens mij heeft ie nog nooit zoiets meegemaakt.

Stonie
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb me prima vermaakt, en weer 2 dfers gemeet :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb jou niet gezien .....

:mrgreen:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja was echt vet feesie weer :P ! Man was echt gek in me koppie en die 2c-b maakte het er niet minder op :wink: nog bedankt voor deze extra dimensie in de avond ! Mensen ik kan maar een ding zeggen komt allen volgende keer, al houd je niet van goa, sfeer is gewoon geweldig. Peace en cheers :beer: !

btw stonie ik had je qua uitstralling enz. ouder verwacht keep it flowing, keep it young, keep it going :smoke: ! Ge bent ook wel een relaxe gast en ik was je letterlijk en figuurlijk kwijt, had geen lenzen in en was zo maf als ik weet niet wat kon zelfs mijn vrienden/vriendinnen waar ik mee was niet herkennen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes:
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten.. :(

Nou ja.. veel plezier dan maar. :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
tja jammer, kindzadza zal wel nog eens terugkomen, don't worry...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ruigoord komt zekers terug ... iedere maand is er bijna Barn Star in het kerkje van het dorpje Ruigoord.

Dan is er 1x per jaar 3 dagen lang Trance Festival waar het kerkje niet meer wordt gebruikt omdat het anders uitelkaar valt.

Dan is er nog Landjuweel een hippefestival waar ik zelf niet zo fan van ben.

Ruigoord ligt ver buiten Amsterdam tegen Ijmuiden aan in de Afrika Haven.
Alernatieve scene, krakers, en drugsmisbuikers.

Het is meer het goede weer dat het moet treffen omdat het daar outdoors flink kan trippen.

Dus dit feestje kan niet meer stuk 10 euries per kaartje consumtpies zijn goedkoop.

Ik zou ook wel naar de Ark en naar Rotterdam willen.

Groetjes



:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
:hearteyes:
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten.. :(

Nou ja.. veel plezier dan maar. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb het gelezen van je opname veel sterkte en genees maar snel.

Groetjes Stonie
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is bevestigd, we gaan! ik zie het al helemaal zitten :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
okido

gezellig !!

waaraan herkent men je zoal ?

Ik trip nogal, heb flinke stuiters van de PEP waarschijnlijk en jij ?



:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha hier ga ik zo heen. Zou ik niet van mijzelf verwachten ,maar ik doe het lekker toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."