#1
Deze keer gaan we met meerdere DF 'ers en non Df 'ers naar Ruigoord.
Wil je ook .. je bent welkom.
Doei
Stonie
Wil je ook .. je bent welkom.
Doei
Stonie

! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS
Patrick a.k.a Spaceface zei:Count me in! Ik hoop dat ik een van jullie herken eindelijk :P ! CHEERSSSS

!
! Ge bent ook wel een relaxe gast en ik was je letterlijk en figuurlijk kwijt, had geen lenzen in en was zo maf als ik weet niet wat kon zelfs mijn vrienden/vriendinnen waar ik mee was niet herkennen



Saivy zei:![]()
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten..![]()
Nou ja.. veel plezier dan maar.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."