#1
ik zet geen df op mn arm of wat dan ook
jullie herkennen me toch wel als jullie me zien rondlopen daar



Saivy zei:![]()
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten..![]()
Nou ja.. veel plezier dan maar.![]()

Goanaut zei:Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."