Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRuigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

Ruigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

121 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.bomvoyage.nl/
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er nu al ontzettend veel zin in en ik hoop écht dat het weer niet te erg tegen zit, de voorspelling is slecht maar ik ga toch wel, want ik heb er nu al te veel zin in.
Goafeestjes zijn leuk, hoe vaker je erheen gaat hoe leuker het wordt.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
jep :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat regenen en daar ben ik helemaal ziek van.
Maar goed ik zal er zijn, ik hoop vanaf 14.00 anders pas in de avond.


DF op de rechterarm .....

:hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebben jullie ineens zoveel vertrouwen in de weersvoorspellingen of zijn jullie zelf jomanda geworden ?

Ik zie van het weekend wel of het regent hoor :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer van het weer, deze zomer ben ik ook nog te vinden op Ruigoord wanneer het mooi weer is :) Jammer van Solstice, wanneer is de volgende? Jullie allemaal veel plezier gewenst natuurlijk :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zie wel hoelang ik het volhoud in de regen, ik ga er denk ik zaterdagmiddag rond een uur of 3-4 heen, en blijfiniedergeval tot zondag middag, dan zie ik wel verder, want dn wordt het weer ook steeds slechter.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gaan er nog belgjes heen??? ik wel in ieder geval. regen of geen regen. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Countdown has started:

49 hours to go ...... :hearteyes:

Preparations are being made ....

groetjes Stonie
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jep jep ik ben er klaar voor zie wel hoe lang ik blijf (hoop maandagochtend)... Ben er rond 4 uuur zaterdag :sunglasses: . Schrijf wel ff DF op mijn rechterhand (misschien ook linker voor de zekerheid :rolleyes: ) heb waarschijnlijk zwart vest met tribalversiering op linkerarm aan met legendary op men capuchon :beer: (heel herkenbaar) ! Spreek jullie daar, word wel lekker feesten weer of geen weer :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
iedereen maar df op de rechterhand???
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok ga zo maar is naar Amsterdam :beer: ! donders :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
iedereen maar df op de rechterhand???
Klik om te vergroten...
ik doe het nu ff
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helaas, niemand met DF gezien. Maar solstice was wel super :sunglasses: , nu slapen...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Helaas, niemand met DF gezien. Maar solstice was wel super :sunglasses: , nu slapen...
Klik om te vergroten...

dan heb je niet goed gekeken... :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel mensen van DF gezien; 2 maar, maar ik heb ze wel gezien.
En Solstice was leuk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja sorry, ik heb ook niet zo goed gekeken, niet aan toe gekomen geloof ik. :rolleyes: :stoned: :xtc:
En zelf had ik al snel lange mouwen aan nadat ik DF op mijn arm had gezet :flushed:

Volgende keer beter.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Ja sorry, ik heb ook niet zo goed gekeken, niet aan toe gekomen geloof ik. :rolleyes: :stoned: :xtc:
En zelf had ik al snel lange mouwen aan nadat ik DF op mijn arm had gezet :flushed:

Volgende keer beter.
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij stond het op mijn hand, omdat ik dus lange mouwen aan had.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was erg leuk feest ben alleen azgaza tegengekomen. We stonden beide op de bus te wachten , ik denk dat ik haar anders nooit was tegengekomen. Damn kan niet wachten op het volgende leuke feest :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het was weer ernstig vet allemaal, totaal overdruppelt op de liquid LSD.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."