
) heb waarschijnlijk zwart vest met tribalversiering op linkerarm aan met legendary op men capuchon
(heel herkenbaar) ! Spreek jullie daar, word wel lekker feesten weer of geen weer
! donders :Pik doe het nu ffDoodkapje zei:iedereen maar df op de rechterhand???
Wacky zei:Helaas, niemand met DF gezien. Maar solstice was wel super, nu slapen...

Wacky zei:Ja sorry, ik heb ook niet zo goed gekeken, niet aan toe gekomen geloof ik.![]()
![]()
En zelf had ik al snel lange mouwen aan nadat ik DF op mijn arm had gezet![]()
Volgende keer beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."