Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome-A'dam-RAI-15-december

Thunderdome-A'dam-RAI-15-december

141 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
op nightmare ware er ook honden maar of het drugs honden waren kameraad van me werd er zo uit gepikt en had niks moest zich uitkleden enzo en een vriendin die had alles in hte haar verstopt kon zo doorlope
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
strijkzak ftw ^^

omt geen geur door heen haha :P
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
AM-STER-DAM

de stad met 50 coffeeshops ..

en dan niet mogen blowen dan stop ik die dingen persoonlijk in hun anus :P
Klik om te vergroten...
ik zit net een wetenschappelijk onderzoek over cannabis te lezen en daarin lees ik dat er 228 coffeshops met een vergunning zijn in amsterdam.

Sorry voor offtopic :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hype zei:
Telefoon zei:
AM-STER-DAM

de stad met 50 coffeeshops ..

en dan niet mogen blowen dan stop ik die dingen persoonlijk in hun anus :P
Klik om te vergroten...
ik zit net een wetenschappelijk onderzoek over cannabis te lezen en daarin lees ik dat er 228 coffeshops met een vergunning zijn in amsterdam.

Sorry voor offtopic :wink:
Klik om te vergroten...

wtrf haha

dan moeten ze helemaal niet zeiken XDDD


WOOOH IK WIL een shop actie houden 228 jointes in een dag alle shops langs whahaha xD

tilburg red ik net met 18 shops XD
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha :hearteyes:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
baarsjesbewoner zei:
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
Klik om te vergroten...

Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden :confused:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maikelk zei:
baarsjesbewoner zei:
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
Klik om te vergroten...

Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden :confused:
Klik om te vergroten...
whaha whoveel had je wel niet op XD
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
Maikelk zei:
baarsjesbewoner zei:
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
Klik om te vergroten...

Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden :confused:
Klik om te vergroten...
whaha whoveel had je wel niet op XD
Klik om te vergroten...

helemaal niet veel, maar die 1e pil sloeg wel overdreven hard in :openmouth:
Was alweer 4 maanden geleden wel sinds laatste pil (wel gewoon mdma tussendoor).
Voor de rest niet meer dan 1gr p denk.

Niet eens een kater op maandag :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe nice ik had 400mg pep en 2 pillen maar dat waren mccp pillen dus Thunderdome bewoog een beetje ... :P

trippy :angry:

wel grappig hoor kon nog steeds lekker los
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mmm dat moet balen zijn geweest telefoon. Ik had wel goed spul deze keer. ong halve gram pep (sliep volgende dag rond uurtje of 3 ? als je het uberhaupt slapen kunt noemen) en 1.5 pil. Wat voor pillen dit waren zou ik graag willen weten (vriend van me had geregeld bij iemand), gebruk tegenwoordig veel xtc maar deze sloeg echt in als een bom. Het feit dat ik ook echt 4-5 uur kon genieten van 1.5 pilletje was dan ook super!
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
eckies zei:
Het feit dat ik ook echt 4-5 uur kon genieten van 1.5 pilletje was dan ook super!
Klik om te vergroten...

Ik vind dat alle pillen zo moeten zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel pillen waar je er 3 of meer van moet nemen om maar het effect van 1 goede te krijgen.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal mee eens. Denk dat heel veel pillen (althans in mijn omgeving) ronde de 50 mg mdma zitten en dat vind ik veels te laag.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
sinds een jaar zijn er juist weer goede pillen te krijgen, althans dat is wat ik moet geloven van mijn vrienden..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15


dit was de posse met wie ik naar thunderdome was :hearteyes:

alleen de jongen in het midden en ik hebben t tot het einde volgehouden hahahaha
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
damm jou heb ik nog zien lopen en dacht wjo nuchter ras :P :hearteyes: :stoned:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telefoon zei:
damm jou heb ik nog zien lopen en dacht wjo nuchter ras :P :hearteyes: :stoned:
Klik om te vergroten...

hahahahahaha geniaaaaaal :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ruth :hearteyes:

je ziet er goed uit :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Safire zei:


dit was de posse met wie ik naar thunderdome was :hearteyes:

alleen de jongen in het midden en ik hebben t tot het einde volgehouden hahahaha
Klik om te vergroten...

Heeft die chick rechts nou een stijve?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahaha gaaaaaaaaaaaaaast

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."