#1
Shadow Child zei:Play_bunny zei:Ik hou wel van techno. Kan een goed techno feestje wel waarderen.
Met oud en neiuw weerheerlijk
Nu al zin
![]()
![]()
Welke ga jij dan heen Bunnytje ? :P:P
Awakenings
Shadow Child zei:Play_bunny zei:Ik hou wel van techno. Kan een goed techno feestje wel waarderen.
Met oud en neiuw weerheerlijk
Nu al zin
![]()
![]()
Welke ga jij dan heen Bunnytje ? :P:P

Jeller zei:Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo
goa heeft dat alletwee![]()


Saivy zei:Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2echt de moeite waard!
![]()
needlefreak zei:@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
en needlefreak zei:Saivy zei:Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2echt de moeite waard!
![]()
VET!Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga.
@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
Altijd leuke sfeer daar 

Psychoticoverdose zei:Ik heb liever Tekno...
Je weet het niet meer.. Omdat ik er waarschijnlijk ga zijn. :P (grapjeSaivy zei:Nee ik weet dat nog niet :P en ik weet zelfs ook nog niet zeker als ik naar Oostende ga..![]()
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."