Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTechno

Techno

74 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, maar daar in tegen geeft een nacht techno me net wat meer voldioening dan GOA, aangezien ik met GOA altijd te ver ga en de dag erna niets meer weet LOL :mrgreen: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha jezelf onder controle houden hé :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sandy warez, Sven Wittekind, Törsten Kanzler,... kan zo nog even doorgaan knallen op de schranz!!!
En de echte techno is Sven Vath nog altijd Der Meister. Evenals Adam Beyer, zaalig om live te horen deze mensen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oudejaarsavond:

PRO-JEKT vs. FOOTWORXX - Sunday 31 december 2006
'BATTLE OF THE TITANS"

Mediacenter Oostende
Troonstraat 66
8400 Oostende
http://www.pro-jekt.be
http://www.footworxx.com

Entrance 20 €
VIP 30 €

Line up:
PRO-JEKT

Marco Remus
Robert Natus
DJ Lukas
Viper XXL
Manu Kenton
Traxx vs ChintoQ


Footworxx room

DJ Daisy
Linda Pearl
Jeff Amadeus
Minupren
Torsten Kanzler
Shee-la
Moddi





Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marco Remus
Robert Natus
DJ Lukas
Viper XXL
Manu Kenton
Traxx vs ChintoQ

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg nette Line up !!!!!!!!!!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
Klik om te vergroten...

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
needlefreak zei:
@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
Klik om te vergroten...

Ik ben 1 keer geweest in de expo in Kortrijk en een paar keer in de hangar in Oostende. Iedere keer: VET!
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga het eens voorstellen aan m'n lady of ze zin heeft naar Oostende te gaan.
Zonder drugs dan wel. :wink: Nouja, enkel :beer: en :hearteyes: .
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
needlefreak zei:
Saivy zei:
Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
Klik om te vergroten...

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
Klik om te vergroten...

Neen, altijd al naar Oostende geweest, alle feestjes in de hangar enzo en vorig jaar ben ik met oudejaar ook naar Pro-jekt NYE geweest en die was erg vet :mrgreen: Altijd leuke sfeer daar :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet je al wat je gaat aandoen Saivy? Wie weet kom je me daar wel tegen. :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker feestje. :)



http://sandywarez.manone.be/
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
geweldige billen heb k
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier pompt Adam Beyer uit de speakers....

"Come on ADAM BEYER!! NO MINIMAL... NOOOOOOOOOOO MINIMAL"

Citaat van Rocco op awakenings 06-10-2006 :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje late reactie maar kon niet laten hier wat over te zeggen.

Grappig dat je zegt dat techno diepgang mist, het heeft het juist wel. Goeie techno dj's kunnen juist heel sterk opbouwen wat zorgt voor diepgang in de muziek. Shit zoals goa met veel breaks en daarna beuken op een hoogtepunt is juist een stuk 'platter' en makkelijker in te komen.

Een goede techno DJ maakt in tegenstelling tot andere dj's zijn eigen muziek. Non stop mixen, bijna nooit 1 plaatje laten draaien. Zeker wanneer je veel techno luistert zul je dit onderschrijven :)
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet zeggen dat ik goa ook vooral nuchter zeer goed kan waarderen en met lsd nog velen malen beter....technofeestje (schranz) is dan ook weer prima en minimal luister ik toch het liefst met wat mdma thuis op de bank :wink: Maar nu eerst de 26e knallen op Awakenings!

:wave:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#17
baarsjesbewoner zei:
Jeller zei:
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje late reactie maar kon niet laten hier wat over te zeggen.

Grappig dat je zegt dat techno diepgang mist, het heeft het juist wel. Goeie techno dj's kunnen juist heel sterk opbouwen wat zorgt voor diepgang in de muziek. Shit zoals goa met veel breaks en daarna beuken op een hoogtepunt is juist een stuk 'platter' en makkelijker in te komen.

Een goede techno DJ maakt in tegenstelling tot andere dj's zijn eigen muziek. Non stop mixen, bijna nooit 1 plaatje laten draaien. Zeker wanneer je veel techno luistert zul je dit onderschrijven :)
Klik om te vergroten...

Ja en dan heb ik weer een late reactie op jou :P

Ik ben 't echt helemaal met je eens, goed verwoord man!
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit wil ik even kwijt ! :grin:

Ik ben verliefd op techno


Once you're on the train called techno, you'll never get off
Techno is als een denderende trein die door je huiskamer raast


Techno is. Techno leeft. Gebeurt. Beweegt. Techno neemt. Techno geeft. Techno weet.
Techno spreekt. Techno doet. Techno laat. Techno komt. Techno gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en
bloed. Techno waagt. Techno wint. Breekt baan. Techno bonkt. Techno staat. Techno valt. Is overal.
Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Techno knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Techno
heelt. Techno zuivert. Lichaam. Geest. Techno swingt. Techno vecht. Is waar. Is echt. Geen loze
kreet. Geen leeg gebaar. Techno werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Techno laaft. Techno loont.
Is water. Brood. Techno lacht. Techno huilt. Techno in. Techno uit. Legt bloot. Daagt uit. Techno
kookt. Techno bruist. Techno troost. Techno bijt. Techno bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is
rood. Niet grijs. Techno vloekt. Techno moet. Verbroedert. Zoekt. Techno vindt. Techno wijst. Techno
schokt. Techno eist. Techno hoog. Techno laag. Techno voor. Techno na. Techno rookt. Techno jaagt. Is
eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert.
Techno spreidt. Techno sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Techno schittert. Glanst.
Techno flitst. Techno danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Techno roept. Techno voelt. Techno
groeit. Techno bloeit. Techno blaakt. Techno blijkt. Betovert. Geilt. Techno ademt. Zweet. Techno fluis-
tert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Techno glijdt. Techno sluipt. Techno slijpt. Techno spuit. Techno
klinkt. Techno dwingt. Techno lonkt. Techno blinkt. Techno vraagt. Techno raakt. Verlost. Verbaast.
Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Techno ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg.
Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Techno was. Techno blijft.


ZO duidelijk denk ik. :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Even tussendoor, ben je onder de X? :)
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee totaal niet echt straal nuchter,

en nee ben niet blijven hangen haha :grin:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."