Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag 15 maart Ruigoord, Goa feestje!

Zaterdag 15 maart Ruigoord, Goa feestje!

32 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vrijwel zeker van de partij! gezellig!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaan er nog mensen naar Ruigoord deze zaterdag? :mrgreen:

10E damage en een heel dik feest! :wave:

Adreno
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kleine kans dat ik nog ga, maar het ligt er aan of ik tijd heb of niet en dat is nog niet zeker. Als ik tijd heb, en iemand mee krijg ga ik ook.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom zijn de meeste goa parties in Nederland altijd in regio Amsterdam :( Kost mij klauwen met geld om daar te komen.

Sla deze over :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Kleine kans dat ik nog ga, maar het ligt er aan of ik tijd heb of niet en dat is nog niet zeker. Als ik tijd heb, en iemand mee krijg ga ik ook.
Klik om te vergroten...

Altijd als ik een topic over feestjes maak zeg jij dat je misschien gaat en ga je uitendelijk niet :P GEWOON KOMEN!! :angry: :smilingimp: :P

Adreno
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was iniedergeval sowieso van plan 12 april te gaan, maar beide is ook nog een mogelijkheid. Het hangt er sterk vanaf wie ik om kan praten om mee te gaan.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
A.S. zaterdag is er een GOA in Rotterdam waar je (naar verluid) drugs aan de bar kunt halen.

PM voor info want het is 'invite only'.

[NIET MEER PMEN, HET ZIT VOL!!]
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok naja PM maar als je nog gaat ok? :) Ik neem aan dat Stonie ook gaat als 'ie tenminste niet te lang blijft in cactus land :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zaterdag vieren Tyler en ik ons "tweejarig jubileum", misschien leuk idee voor ons om dat daar te vieren! Even kijken of het weer mee zit, onze portomonnee het toelaat en of er nog wat mensen uit onze vriendenkring voor te porren zijn....
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Antwerpen, Trance dimensions.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
A.S. zaterdag is er een GOA in Rotterdam waar je (naar verluid) drugs aan de bar kunt halen.

PM voor info want het is 'invite only'.
Klik om te vergroten...

Jij staat achter de bar zeker ?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Solidius zei:
A.S. zaterdag is er een GOA in Rotterdam waar je (naar verluid) drugs aan de bar kunt halen.

PM voor info want het is 'invite only'.
Klik om te vergroten...

Jij staat achter de bar zeker ?
Klik om te vergroten...
Was dat maar waar! :mrgreen: :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lol

:mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niemand wil mee van mijn vriendenkring en ik heb weinig zin om alleen te gaan, maar 12 april is er een feestje en als ik mijn niet zo feestelijke vrienden op tijd inlicht krijg ik ze wel mee.
Dus zal ik rond dan wel op ruigoord te vinden zijn.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm ik wil al een tijdje daar gaan kijken, maar volgens mij wordt het wel een natte boel zaterdag als ik naar de berichten kijk. :rolleyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok! Maar ik ga misschien naar dat feestje waar Solidius 't over had! :P Maar tis nog maar de vraag of ik een reply krijg, ik las ergens dat het vol zat ofzo... Anders space ik hem 2 weken achter elkaar toevallig met spaceman! :mrgreen: :smoke: :wave: :hearteyes:

Adreno
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
jcp zei:
Hmmm ik wil al een tijdje daar gaan kijken, maar volgens mij wordt het wel een natte boel zaterdag als ik naar de berichten kijk. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

so what? het is in de kerk maat:wink:

ik ben er zowiezo bij, geen idee in welke staat, zalm wel erg ver weg zijn :mrgreen: feestje is waarschijnelijk rond een uur of 2 a 3 afgelopen zondag middag, daarna kun je altijd nog lekker blijven kampvuren :hearteyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chill, dat wist ik niet! in dat geval ga ik es kijken wie ik hier kan charteren :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgende keer niet allemaal naar trance orient express gaan precies de dag dat er een super feest is in antwerpen, dan kom ik ook :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."