Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag 15 maart Ruigoord, Goa feestje!

Zaterdag 15 maart Ruigoord, Goa feestje!

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als iedereen nou gewoon 12 april gaat.. tenminste als ze uberhaubt een line-up vinden.. maar daar vertrouw ik wel op.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Volgende keer niet allemaal naar trance orient express gaan precies de dag dat er een super feest is in antwerpen, dan kom ik ook :)
Klik om te vergroten...

Wat is er zo vet aan dat feest in antwerpen als ik vragen mag?

Jezus ik heb er wel zin in zeg!

Adreno
-spaceman-
jcp
pythregius
Marla?
Stonie?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
Wacky zei:
Volgende keer niet allemaal naar trance orient express gaan precies de dag dat er een super feest is in antwerpen, dan kom ik ook :)
Klik om te vergroten...

Wat is er zo vet aan dat feest in antwerpen als ik vragen mag?

Jezus ik heb er wel zin in zeg!

Adreno
-spaceman-
jcp
pythregius
Marla?
Stonie?
Klik om te vergroten...

De feestjes in antwerpen zijn zowieso al veel beter dan alles wat nederland aan feesten te bieden heeft naar mijn mening.
Verder is het in antwerpen een old school feestje, en daar houd ik van, die hebben meestal de gezelligste sfeer. Ook is het een redelijk groot feestje in een behoorlijk zaal waar je goed de ruimte hebt :)
De line-up kan ik niet veel over zeggen, een maat van me is er erg positief over, maar ik ben niet zo bekend met djs :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende week is in antwerpen dissonant festival. Dat is niet zon gezellig klein-middel feestje waar ik gewoonlijk altijd naartoe ga, hier komen denk ik zon 3000 man. Er zijn verschillende electronische muziek stijlen dus voor ieder wat wils.

Lang van te voren plannen doe ik zelf niet eens, en als ik hier een feestje voor over 2 maanden neerzet komt er toch niemand :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, nou pak is een mooi datumpje ruim van te voren en misschien kunnen we dan met zijn alle gaan? Lijkt mij wel gaaf iig!

Ik kreeg net een mailtje van die lui van dat illegale feest btw, het was maandag al vol dus volgende keer dan maar. No worries, mij zie je dus op Ruigoord! :mrgreen:

Adreno
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja oke maar 3 weken ofzo van te voren had ik het meer over, lang zat :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
Ik kreeg net een mailtje van die lui van dat illegale feest btw, het was maandag al vol
Klik om te vergroten...
Damn.. :\\

Ik zal er de volgende keer wel gelijk een topic voor maken.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja jammer wel, maar iig bedankt voor de link he! :wink: Volgende keer ben ik er bij, eind april ergens alweer :rolleyes: :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holy fuck ik heb zin in morgen! Ik voel me net een klein kind dat naar de Efteling gaat hehe :hearteyes:
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Adrenochroom zei:
Holy fuck ik heb zin in morgen! Ik voel me net een klein kind dat naar de Efteling gaat hehe :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe. :smoke:

Zo voel ik me nou ook, en zal morgen ook zeker van de partij zijn. :P

Ik ga naar Ruigoord, en neem mee: :mrgreen:

flesje LSD25 (bliss)
klein bommetje dex
Dikke DMT joint :hearteyes:

What's gonna be your tripsuplie..........??
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
x aantal jointjes (van te voren draaien natuurlijk :P )
Paar zegels lsd (150ug)
DNX (smartshop oppepper, schijnt wel energie te geven maar geen space oid)
en waarschijnlijk komt er dan nog wel iets leuks op mijn weg :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hiey dudes! hoe gaan julllie hier heen vanavond?

fiets/ov/taxi?

welke route? hoe?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil er best heen vandaag maar heb geen idee hoe er te komen laat staan er te vertrekken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."