#1
Als iedereen nou gewoon 12 april gaat.. tenminste als ze uberhaubt een line-up vinden.. maar daar vertrouw ik wel op.
Wacky zei:Volgende keer niet allemaal naar trance orient express gaan precies de dag dat er een super feest is in antwerpen, dan kom ik ook![]()
Adrenochroom zei:Wacky zei:Volgende keer niet allemaal naar trance orient express gaan precies de dag dat er een super feest is in antwerpen, dan kom ik ook![]()
Wat is er zo vet aan dat feest in antwerpen als ik vragen mag?
Jezus ik heb er wel zin in zeg!
Adreno
-spaceman-
jcp
pythregius
Marla?
Stonie?
Damn.. :\\Adrenochroom zei:Ik kreeg net een mailtje van die lui van dat illegale feest btw, het was maandag al vol

Adrenochroom zei:Holy fuck ik heb zin in morgen! Ik voel me net een klein kind dat naar de Efteling gaat hehe![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."