#1
Gaan er nog mensen naar Ruigoord deze zaterdag?
10E damage en een heel dik feest!
Adreno
10E damage en een heel dik feest!
Adreno
azgaza zei:Kleine kans dat ik nog ga, maar het ligt er aan of ik tijd heb of niet en dat is nog niet zeker. Als ik tijd heb, en iemand mee krijg ga ik ook.
Solidius zei:A.S. zaterdag is er een GOA in Rotterdam waar je (naar verluid) drugs aan de bar kunt halen.
PM voor info want het is 'invite only'.
Was dat maar waar!Wacky zei:Solidius zei:A.S. zaterdag is er een GOA in Rotterdam waar je (naar verluid) drugs aan de bar kunt halen.
PM voor info want het is 'invite only'.
Jij staat achter de bar zeker ?



jcp zei:Hmmm ik wil al een tijdje daar gaan kijken, maar volgens mij wordt het wel een natte boel zaterdag als ik naar de berichten kijk.![]()
feestje is waarschijnelijk rond een uur of 2 a 3 afgelopen zondag middag, daarna kun je altijd nog lekker blijven kampvuren "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."