Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome · Pay back time [24-05-2008]

Thunderdome · Pay back time [24-05-2008]

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1

Thunderdome XV staat nog vers in ons geheugen gegrift. De avond stond bol van de hoogtepunten, maar je kan zeker niet ontkennen dat er ook dieptepunten waren. In de laatste berichtgeving van Thunderdome werd er dan ook gesproken van een revange en... beloofd = beloofd.

Op 24 mei 2008 wordt de Heineken Music Hall in Amsterdam, bijna 8 jaar na de legendarische editie van 2001, weer voor even het domein van Thunderdome. In de Blackbox niets anders dan harde hardcore kicks en in de Lounge boven staat het rauwe industriële werk op het programma. Voor de line up moet je nog even in spanning afwachten, deze wordt volgende week bekend gemaakt op http://www.thunderdome.com.

Met deze 'Pay Back Time' wil Thunderdome de trouwe fans tegemoet komen door het geven van deze extra en uitzonderlijke editie met een speciale prijs van €29,- ex fee. Op zaterdag 22 maart 10.00 uur start de kaartverkoop bij Ticketbox, Ticketonline.nl en de Free Record Shop. Let op: De HMH heeft een beperkte capaciteit. Zorg dat je op tijd bent, als je deze extra Thunderdome niet wilt missen.
Klik om te vergroten...
http://www.thunderdome.nl/

ik denk dat ik maar de wekker zet om 10.00 zaterdag!!
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 uur voor de free record shop!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wauw... dit kan wel een goedmakertje zijn voor 2 uur in de rij staan...
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben er ook van plan om heen te gaan!! maar is het echt zo snel uitverkocht dan? want wil mijn kaartje later kopen,, omdat ik eerst moet weten of er nog meer vrienden meegaan..

dit wordt mijn eerste keer Thunderdome, dit jaar Masters of Hardcore gehad en volgende week Angerfist!! :stoned:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan zou ik je kaartje voor angefist gewoon verkopen.. dat is toch maar een kutfeest :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik denk eerlijk gezegt wel dat je niet langer als 2 weken moet wachten.. misschien wel een week.. passen maar 5000 man in HMH.. en dat weet iedereen dus zal iedereen die wil gaan zo snel mogelijk een kaartje halen.. en wat was het vorige keer? 15000 man? en dat was ook uitverkocht!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
El_V zei:
dan zou ik je kaartje voor angefist gewoon verkopen.. dat is toch maar een kutfeest :P
Klik om te vergroten...

idd :grin:

stamp met je kist voor Angerfist!


zeker dat ik aanwezig ga zijn op Thunderdome, morgen gelijk ff kaartje halen voor mij en mn vriendin
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
kaartje net gehaald :grin:
Klik om te vergroten...
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb er ook 8 besteld!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kaartje besteld!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
denk dat ik maar es ga :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Line-up

Area 1
D-Passion
Endymion
Mad Dog
Meccano Twins
Nosferatu
Promo
Tha Playah
Unexist
MC: Apster

Area 2
Broken Rules
Daniela Haverbeck
Enzyme X
Hellfish favoriet
Mindustries
Sei2ure
Synapse
The DJ Producer
Tymon
MC: Justice



Area 2 :hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#13
MEESTERLIJKE LINE-UP!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
kaartje is binnen :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paraat! :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
[SF] Safiertje zei:
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tering...kan je wel zeggen idd :hearteyes:

Mad dog
Nosferatu & Endymion
Promo
D-passion

:rock: :hearteyes:

nu slechthorend maarja was het waard...de sets komen binnenkort :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had oordopjes gekocht daar, dus nu helemaal nergens last van! Vond het geluid ook veel prettiger met die dingen. Ga binnenkort dus maar van die speciaal aangemeten party oordopjes halen <3

Locatie, aankleding en geluid waren ook super! Alleen die vloer was echt te glad.. Ben meerdere keren bijna onderuit gegaan haha
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
blijft een meesterlijke locatie de HMH :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
kaartje net gehaald :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."