Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome · Pay back time [24-05-2008]

Thunderdome · Pay back time [24-05-2008]

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben er ook van plan om heen te gaan!! maar is het echt zo snel uitverkocht dan? want wil mijn kaartje later kopen,, omdat ik eerst moet weten of er nog meer vrienden meegaan..

dit wordt mijn eerste keer Thunderdome, dit jaar Masters of Hardcore gehad en volgende week Angerfist!! :stoned:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe het normaal gesproken bijna nooit, maar ben nu nog steeds aan het knallen op me eigen kamer :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maikelk zei:
Doe het normaal gesproken bijna nooit, maar ben nu nog steeds aan het knallen op me eigen kamer :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tja ik ga ook gewoon door...ben dan wel nuchter gebleven met Thunderdome maar de hardcore knalt nog steeds uit de speakers thuis :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
livesets:

http://stealth.to/?id=ltly2r2cq1wtkwuv8tfpqrju1lsukx#

Password: flatMP3

2 laatste missen nog maar komen later wel
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#5
was dus echt zwaar de bom ja!

en zo'n dik geluid.. niet eens zo knal hard maar die bas en zo zuiver en zo mooi en zo en zo.. ja ik ben verliefd!

meesterlijke setjes ook, zo veel vette platen gehoord.

en ragge met producer.. tering wat ging die erop

sfeer foto van mij :P:


zowaar dehele tijd met een lach op mn gezicht daar rondgelopen, kon het gewoon niet bedwingen
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
[SF] Safiertje zei:
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
echt 1 van de betere feesten waar ik ooit geweest ben :rock:

niemand livesetjes van de bovenste zaal?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
[SF] Safiertje zei:
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
echt 1 van de betere feesten waar ik ooit geweest ben :rock:

niemand livesetjes van de bovenste zaal?
Klik om te vergroten...
zijn er volgens mij niet.. alhoewel die gast bij synapse en sei2ure wel aan het schreeuwen was dat er zoveel mensen aan het luisteren waren :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
blijft een meesterlijke locatie de HMH :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Line-up

Area 1
D-Passion
Endymion
Mad Dog
Meccano Twins
Nosferatu
Promo
Tha Playah
Unexist
MC: Apster

Area 2
Broken Rules
Daniela Haverbeck
Enzyme X
Hellfish favoriet
Mindustries
Sei2ure
Synapse
The DJ Producer
Tymon
MC: Justice



Area 2 :hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#10
MEESTERLIJKE LINE-UP!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
kaartje is binnen :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paraat! :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
[SF] Safiertje zei:
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tering...kan je wel zeggen idd :hearteyes:

Mad dog
Nosferatu & Endymion
Promo
D-passion

:rock: :hearteyes:

nu slechthorend maarja was het waard...de sets komen binnenkort :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had oordopjes gekocht daar, dus nu helemaal nergens last van! Vond het geluid ook veel prettiger met die dingen. Ga binnenkort dus maar van die speciaal aangemeten party oordopjes halen <3

Locatie, aankleding en geluid waren ook super! Alleen die vloer was echt te glad.. Ben meerdere keren bijna onderuit gegaan haha
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#16
GEWELDIG!!!! alles
sfeer, de mensen, muziek en geluid!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
Unexist was gaar
Klik om te vergroten...

vond ik te hard persoonlijk en was toen gaar...sinds ik nuchter was met Thunderdome :P...maar D-passion was weer lekker raggen
Klik om te vergroten...
die gast kijkt totaal niet naar het publiek, op Promo was het ook al zo'n klote afsluiter :angry:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
Unexist was gaar
Klik om te vergroten...

vond ik te hard persoonlijk en was toen gaar...sinds ik nuchter was met Thunderdome :P...maar D-passion was weer lekker raggen
Klik om te vergroten...
die gast kijkt totaal niet naar het publiek, op Promo was het ook al zo'n klote afsluiter :angry:
Klik om te vergroten...

D-Passion?

maarja als je daarmee goeie muziek weet te maken/mixen vind ik het best...maar het was te hard voor mij
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
nee Unexist, die sloot op Promo ook af
Klik om te vergroten...

aha...ik kan er wel naar luisteren...1 of 2 nummers....maar dat was echt te lang en ik was gaar sinds ik dit keer nuchter was op een feest :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
nee Unexist, die sloot op Promo ook af
Klik om te vergroten...

aha...ik kan er wel naar luisteren...1 of 2 nummers....maar dat was echt te lang en ik was gaar sinds ik dit keer nuchter was op een feest :P
Klik om te vergroten...
ja 1 of 2 nummers vind ik ook wel tof,maar niet een uur lang :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."