#1
toch maar een kaartje geregeld ![:grin:]()
Serenity zei:Al m'n vrienden gaan erheen, wens ze succes met een kaartje kopen. Ik vind 't een te commercieel feest.
SperSIZEboon zei:zou alleen voor industrial heengaan en daar betaal ik geen 60eu voor.
ga 7 juni wel naar Hellbound en 21 juni naar club r_AW![]()
El_V zei:zo hard zal ik nooit gaan stressen voor een feest.. dan hoeft het van mij al niet meer
Lauu zei:El_V zei:zo hard zal ik nooit gaan stressen voor een feest.. dan hoeft het van mij al niet meer
idd...er zijn nog 8+ andere festivals waar je heen kan in de zomer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."