#1
http://webshop.ticketonline.nl/shows/sh ... QDA2008774
via ticketonline zijn gewoon nog kaarten voor de normale prijs te bestellen...
via ticketonline zijn gewoon nog kaarten voor de normale prijs te bestellen...

[SF] Safiertje zei:Grmbl.. Ik ben al wakker, want moet over 2 uur al op station schiphol staan.. Moet om 9 uur al bij het DefQon terein zijn..
Lauu zei:[SF] Safiertje zei:Grmbl.. Ik ben al wakker, want moet over 2 uur al op station schiphol staan.. Moet om 9 uur al bij het DefQon terein zijn..
waarom? ben net wakker9uur naar station...en om 11uur dikke party
![]()
Onze stand stond naast de early rave/oldschool tent


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."