Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[14-06-08] Defqon 1, Almere strand

[14-06-08] Defqon 1, Almere strand

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://webshop.ticketonline.nl/shows/sh ... QDA2008774


via ticketonline zijn gewoon nog kaarten voor de normale prijs te bestellen...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
over 11uur is het feest :rock:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grmbl.. Ik ben al wakker, want moet over 2 uur al op station schiphol staan.. Moet om 9 uur al bij het DefQon terein zijn..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
[SF] Safiertje zei:
Grmbl.. Ik ben al wakker, want moet over 2 uur al op station schiphol staan.. Moet om 9 uur al bij het DefQon terein zijn..
Klik om te vergroten...


waarom? ben net wakker :) 9uur naar station...en om 11uur dikke party :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
[SF] Safiertje zei:
Grmbl.. Ik ben al wakker, want moet over 2 uur al op station schiphol staan.. Moet om 9 uur al bij het DefQon terein zijn..
Klik om te vergroten...


waarom? ben net wakker :) 9uur naar station...en om 11uur dikke party :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik moest er al heel vroeg zijn om de Unity stand op te bouwen enzo :grin:

Ontzettend geslaagd feest dit! Onze stand stond naast de early rave/oldschool tent, wat werd daar gruwelijk gedraaid zeg!!! Peaky Pounder was ook erg vet :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onze stand stond naast de early rave/oldschool tent
Klik om te vergroten...

Daar ben ik ook veel geweest, was echt een gruwelijk feest! Ook superweer na 2 uur ofzo! (was de tijd en het pad een beetje kwijt :wink: )

Jammer dat ik dit topic nu pas lees anders was ik wel even langsgekomen bij je stand. (als ik dat niet gedaan heb :rolleyes:
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wil heeeeeeeel graag gaan, maar lig dan net op t strand in de dominicaanse republiek.... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."