#1
Serenity zei:Die belgen zijn écht geweldig. Vooral hoe ze sommige coctailnamen uitspraken, heerlijk.
Volgend jaar ben ik er sowieso weer bij.
Leuk om eens iet positiefs te horen over belgen.
Ben ook dit jaar weer hopen prettig gestoorde nederlanders tegengekomen!
Ik ga volgend jaar ook zonder fout terug. Het is z'n 75€ meer dan waard.