Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTomorrowland 26-27 juli 2008

Tomorrowland 26-27 juli 2008

53 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
neemt iemand weed mee?
want ik ben hopeloos op zoek achter weed :(
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je de gewone tickets hebt van 75€, lig je dan op de camping dichtst tegen de wei ?

Verleden jaar had ik VIP tickets en lag ik op de goede camping, vrienden van me hadden geen VIP en lagen op dezelfde camping, kwam dit nu door een foutje.... ?!?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Gamezz: Mijn dealer is er sinds kort ook mee gestopt; ben gewoon even naar nederland gereden. Lekker chill. Niets zo frustrerend als op een festival jezelf druk maken om drugs te vinden! (en geen drugs vragen op dit forum ej!)

@Flugelte: Dit jaar is er slechts 1 grote camping, en dat is niet de chille A-camping van vorig jaar. (Heb ik me laten wijsmaken tenminste.) Dus de wat verdere B-camping.


Wat zijn trouwens jullie niet te missen DJ's? De mijne carl cox, dj rush, chris liebing, dr lectroluv, dubfire en ellen allien. Tussendoor ga ik nog wat ruig doen aan de q-stage ofzo :rock: :rock:
Of wacht, fuck it: ik ga overal wel een kijken!!! :smoke:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
Klik om te vergroten...

In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden! :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Varry zei:
Serenity zei:
Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
Klik om te vergroten...

In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden! :grin:
Klik om te vergroten...


In het kraampje van de molotov coctails :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is er bijna :grin: :beer: :sunglasses: :stoned: :xtc:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Varry zei:
Serenity zei:
Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
Klik om te vergroten...

In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden! :grin:
Klik om te vergroten...


In het kraampje van de molotov coctails :wink:
Klik om te vergroten...

Ok, dan kom ik wel even goeiedag zeggen als ik dat kraam spot! :wave:
Ik herken je wel van in het foto-album topic.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm, weersverwachtingen zijn minder geworden.. En ellen alien, kenny dope en dj rush zijn op dezelfde moment. Bummer!!!
Och ja, kan de feestvreugde niet bedwingen!
Meeting rechts vooraan bij kenny dope? :grin: :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ze belde mij dezemorgen al met slecht nieuws...
maat van me zijn nieuwe opel astra is gepikt op morgenland :angry: :angry: :openmouth:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pfoe even bekomen...
Beste festival ooit. :hearteyes:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaa was wel 200% geslaagd :rock:
mr wel spijtig dat ik mn drugs ben kwijtgeraakt bij de controle zondag :confused:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
niets geslapen .
controle was echt wel zwak men weed zat in men zak en ik had et laten ziten en die voelen da nie eens :tongueout:
david guetta was ook wel super
in een woord tomorrowland was super

dan nog wat foute dingen gezien ook
iemand die kapot lag te gaan aan overdose
dan op de bus viel er iemand neer en kreeg epileptische aanval :confused:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
In de fnac waren er vorige week nog 1000. In de freerecordshop wisten ze het niet.
Gewoon komen gast!

Edit: Fnac in wijnegem (shopping center)
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#14
zondag arriveerde ik om 5 uur ofzo en werdt meteen apart genomen en gefouilleerd.
en ze hebben het nog gevonden ook :angry:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
is wel kut.
wat had je bij dan?
ik ben er door geraakt met 15gram weed :grin:
en heb nog mdma kristalen gekocht ook
raar dus datze je meteen appart nemen
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#16
had wel al een nacht doorgehaald en had wel vrij grote doppen toen ik de 2de dag arriveerde
khad nog 2g speed mee en 2 Xtc's
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
regen maandagochtend was inderdaad maar beu.
maar heb tog superhard gefeest iemand op ghoststyle geweest?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok, ben nu pas bekomen! :P
Vreemde dingen meegemaakt, zoals een black out van 6 uur. Waarschijnlijk door te veel te drinken, hoewel ik dit nog NOOIT gehad heb. Hierdoor heb ik dus DJ's zoals rush en de subs gemist, alluwel gemist, gewoon niet meer kunnen herinneren. :confused: :confused:
Zondag was wel een topper: joachim garreau, dubfire, lectroluv, carl cox en chris liebing! :hearteyes:
Kortom: geweldig weer, geweldige sfeer, geweldige muziek, gratis drank wegens maat die moest tappen, echt top!

En die regen maandag morgen.. ben gewoon blijven liggen in mn tent tot 13uur, en toen was het gedaan met regenen! :)

Iemand mensen van drugsforum tegengekomen?
Ik ben men dronken kop in elke coctailbar gaan vragen of ze geen zekere serenity en dreamwaver kende. :grin: :grin:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaa remus, max walder en rush vond ik wel de moeite zoals meestal wel het geval is :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Varry zei:
Ok, ben nu pas bekomen!
Iemand mensen van drugsforum tegengekomen?
Ik ben men dronken kop in elke coctailbar gaan vragen of ze geen zekere serenity en dreamwaver kende. :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

lol!!!!!
Dan moet ik je haast wel gezien hebben ergens, ik heb beide dagen op de mainstage gewerkt achter de cocktailbar en Serenity heeft bij Bpitch/café D'anvers gestaan op allebei de dagen! :grin:

Het was een mooi feestje, goede sfeer en leuke mensen. Er waren een aantal 'wow' momenten, zoals toen ze op zondag rozenblaadjes uitstrooiden over het terrein vanuit helicopters, de pyrotechniek op Q-dance en op het mainstage en natuurlijk alle fonteinen met lampen eronder. Magische momenten heb ik meegemaakt bij David Guetta, Liebing en Cox draaiden lekker maar Armin viel erg tegen. Het vuurwerk was schitterend en goed getimed, zowel in de lucht als op de grond. Weinig incidenten meegemaakt, lekker in het zonnetje nog een hoop wiet gerookt en cocktails verorberd na een stevig aantal uren werken. Ik ben nu pas thuis van het hele gebeuren, het was zeker de moeite waard en als het even kan ben ik er volgend jaar weer bij !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."