#1
neemt iemand weed mee?
want ik ben hopeloos op zoek achter weed![:(]()
want ik ben hopeloos op zoek achter weed

Serenity zei:Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
Varry zei:Serenity zei:Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden!![]()

Serenity zei:Varry zei:Serenity zei:Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?
In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden!![]()
In het kraampje van de molotov coctails![]()
Varry zei:Ok, ben nu pas bekomen!
Iemand mensen van drugsforum tegengekomen?
Ik ben men dronken kop in elke coctailbar gaan vragen of ze geen zekere serenity en dreamwaver kende.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."