Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrezip stopt ermee

Krezip stopt ermee

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amsterdam - Na 12 jaar samen liedjes te hebben gemaakt heeft de Tilburse band Krezip besloten om ieder een eigen weg te gaan. De band bestond uit zangeres en pianiste Jacqueline Govaert, haar zus Anne Govaert op gitaar, Annelies Kuijsters op toetsen en Joost van Haaren op bas. In 2004 werd gitarist Thomas Holthuis opgevolgd door Jan Peter Hoekstra en drummer Thijs Romeijn door Bram van den Berg. Zowel het debuutalbum Nothing less uit 1999 als de single I would stay groeiden uit tot grote hits.

Op hun website schrijft de groep; "Na 12 jaar hebben we besloten om uit elkaar te gaan. Na een lange periode van alles samendoen, samen in de tourbus, samen in de studio, samen op het podium, voelen we dat het tijd is om ieder een eigen weg te gaan. Zo’n besluit komt met pijn in ’t hart, maar voelt toch juist."

De band zal nog een Best of clubtour houden en daarna valt definitief het doek voor Krezip.

Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/84094

Wat vindt jij ervan? Vindt je het jammer, of ben je er juist blij mee of ben je geheel meningloos over deze band?

Ik vind het persoonlijk erg jammer. Ik luisterde ze al vanaf hun eerste album en heb zelfs nog een tijdje met de bassist Joost van Haaren via de mail contact gehad toen ze nog niet erg bekend waren.
Hun nieuwe albums gingen er niet op vooruit, het laatste album Plug It In bevatte slechts een tweetal goede nummers, maar Nothing Less blijft een prachtige plaat. Jeugdsentiment voor mij.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tja... ik heb het ook gehoord, ik heb er geen emotie bij...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed nieuws.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind 50 cent toch beter dan hun gejank. Microfoon mishandeling noem ik dat!!
[youtube]c0kNV_dA8u4&feature=related[/youtube]
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
zonde...hield niet erg van hun muziek, maar was toch een redelijke band hoor.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammerdepammer... was er gene fan van... maar ze hadden wel aantal goeie nummers...

Blij dak ze op appeltjespop nog gezien heb :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thank God for that :)

alhoewel je er hier niet veel van hoorde
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was er geen fan van, maar ze hadden er goeie nummers tussen zitten.
Heb ze eens live gezien en was best leuk concert.
Helaas voor hen en de fans, het hoofdstuk wordt gesloten!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een aantal nummers waren zeker goed, maar een fan was ik niet. En de nummers die ze de laatste tijd maakten vond ik niet écht geweldig dus misschien is het wel beter als je uit elkaar gaan. De sound van vroeger was toch al weg.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb niks met ze, maar jammer voor de fans..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
jammer voor de fans...ik wist zelfs niet dat ze nog bestonden voor dit topic :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Ik heb niks met ze, maar jammer voor de fans..
Klik om te vergroten...
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het best jammer, ze hadden best mooie nummers.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doet me vrij weinig. Weer een commercieel bandje dat achter het geld aan zit minder.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
12 jaar...zozo je kan zeggen wat je wil maar dat is wel een prestatie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."