#1
Als je ze in een zaaltje van 10.000 man zet zullen er idd alleen diehard fans komen, want dan zul je wel 3 dagen van te voren voor de deur van het postkantoor moeten gaan liggen voor een kaartje.
Ik was er overigens ook, ik vond het nog wel redelijk, maar het geluid is wel enigzinds kut, en een zitplaats in een stadion doe ik nooit meer. En een grote zaal hoeft geen probleem te zijn. Rush in ahoy is een van de beste concerten waar ik ooit geweest ben (staanplaats dus)![:)]()
Ik was er overigens ook, ik vond het nog wel redelijk, maar het geluid is wel enigzinds kut, en een zitplaats in een stadion doe ik nooit meer. En een grote zaal hoeft geen probleem te zijn. Rush in ahoy is een van de beste concerten waar ik ooit geweest ben (staanplaats dus)
