Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardcore?

Hardcore?

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat kan echt niet meer hoor die trainingspakken
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore is mijn #1 muziek genre nu...maar dan wel de Early Hardcore, Early Rave & Oldschool

Industrial is ook wel lekker af en toe...de mainstream blijft teveel van hetzelfde :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
Hardcore is mijn #1 muziek genre nu...maar dan wel de Early Hardcore, Early Rave & Oldschool

Industrial is ook wel lekker af en toe...de mainstream blijft teveel van hetzelfde :)
Klik om te vergroten...

precies tzelfde bij mij eigenlijk :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardcore punk :rock:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore is best oke, maar geef mij maar liever Tek of industrial, speedcore kan ik ook wel waarderen.

Debris zei:
Hardcore is toch dood?

Breakcore mannen :wink:.
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Meta4 zei:
Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk :)

Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.
Klik om te vergroten...
Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjes :hearteyes:
Klik om te vergroten...

volgens mij draai je wat om...
bij industrial juist geen ''16jarige, pillenslikkende, hersenloos achterhoek volk.''
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaa 0uwe WAnT mAfKeEs 0p hArdC0re PaRtYs KannIE HEA

(overigens, nosferatu heeft dan nog wel iets, dat valt me dan weer van je mee).

MaAr V00r De ReSt vInd ICK je MaAr een SChande v00r DF.
Klik om te vergroten...

Jonge man .. :wink:
Leer eerst typen ..
Leer mij daarna maar de les :wink:

Iedreen ze eigen styl..
En wie ben Jij eigelijk om te bepalen Wat niet of wat wel kan .. :wink:
Ga daar eerst maar eens over nadenken dan hoor Ik Nog wel wat van je :wink:

Iedreen ze eigen styl en ben er trots op !!
Niet omdat jij weet ik veel wat luisterd moet dat betekende dat het maar zo moet zijn meneertje weethetallemaalbeter ! :wink:

Lindss
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarCness zei:
meneertje weethetallemaalbeter ! :wink:
Klik om te vergroten...
pssst, het is een mevrouwtje :wink:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kan me wel vinden voor hardcore, maar dan liefst vette darkcore, hardtek, speedcore en natuurlijk breakcore :) :hearteyes: hellfish en den fury :hearteyes:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#10
nightmare zei:
DarCness zei:
meneertje weethetallemaalbeter ! :wink:
Klik om te vergroten...
pssst, het is een mevrouwtje :wink:
Klik om te vergroten...


Mevrouwtje dan :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, geweldig

http://www.youtube.com/watch?v=K1P1WvE7 ... re=related
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12

Masterlijke mix

Mijn mening :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
bambambam
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
OnderDeEik zei:
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
Klik om te vergroten...

en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
Klik om te vergroten...

en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
Klik om te vergroten...

Als je goed kijkt staat UK er al tussen :wink:
Hellfish is fucking heerlijk..

oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
OnderDeEik zei:
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
Klik om te vergroten...

en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
Klik om te vergroten...

Als je goed kijkt staat UK er al tussen :wink:
Hellfish is fucking heerlijk..

oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...
Klik om te vergroten...

i:gor vind ik ook erg goed... nou je het zegt, UK was al van de partij! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Meta4 zei:
Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk :)

Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.
Klik om te vergroten...
Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjes :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wat een onzin,tenzij je mainstream hardcore bedoelt. ik zie op festivals als bijvb. Defqon of Ground Zero echt niet het volk wat jij zegt bij de industrial area nl.

luister zelf al 13 jaar hardcore :hearteyes:
laatste tijd voornamelijk uk hardcore,frenchcore, industrial en meer van die herrie
maar kan op ze tijd wat lekkere early hardcore ook zeker waarderen, met die nummertjes ben ik toch opgegroeid :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:
-spaceman- zei:
en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
Klik om te vergroten...

Als je goed kijkt staat UK er al tussen :wink:
Hellfish is fucking heerlijk..

oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...
Klik om te vergroten...

i:gor vind ik ook erg goed... nou je het zegt, UK was al van de partij! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, die produceert lekker. Was trouwens wel vet, bij het laatste kwartier van zn set was dankzij een rookkanon (in een klein warm, rokerig zaaltje :P) het zicht heeeel erg slecht. Staat er ook nog minutenlang een stroboscoop aan terwijl je echt helemaaaal losgaat. Vreemd was dat, al die flarden rook, vage schimmen en felle flitsen :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
22 november Deathchant vs Pacemaker labelnight in Arnhem :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."