#1
Dat kan echt niet meer hoor die trainingspakken
Lauu zei:Hardcore is mijn #1 muziek genre nu...maar dan wel de Early Hardcore, Early Rave & Oldschool
Industrial is ook wel lekker af en toe...de mainstream blijft teveel van hetzelfde![]()

Debris zei:Hardcore is toch dood?
Breakcore mannen.
Serenity zei:Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjesMeta4 zei:Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk
Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.![]()
Jaa 0uwe WAnT mAfKeEs 0p hArdC0re PaRtYs KannIE HEA
(overigens, nosferatu heeft dan nog wel iets, dat valt me dan weer van je mee).
MaAr V00r De ReSt vInd ICK je MaAr een SChande v00r DF.
pssst, het is een mevrouwtjeDarCness zei:meneertje weethetallemaalbeter !![]()
nightmare zei:pssst, het is een mevrouwtjeDarCness zei:meneertje weethetallemaalbeter !![]()
![]()
OnderDeEik zei:Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
-spaceman- zei:OnderDeEik zei:Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
OnderDeEik zei:-spaceman- zei:OnderDeEik zei:Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf
en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
Als je goed kijkt staat UK er al tussen
Hellfish is fucking heerlijk..
oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...
Serenity zei:Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjesMeta4 zei:Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk
Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.![]()
-spaceman- zei:OnderDeEik zei:-spaceman- zei:en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...
Als je goed kijkt staat UK er al tussen
Hellfish is fucking heerlijk..
oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...
i:gor vind ik ook erg goed... nou je het zegt, UK was al van de partij!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."