Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome

Thunderdome

40 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
[SF] Safiertje zei:
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
Klik om te vergroten...
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
[SF] Safiertje zei:
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
Klik om te vergroten...
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk :grin:
Klik om te vergroten...

Gezellig!!! :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon :grin:

DF/SF meet bij de Unity stand :grin:

beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore :smilingimp:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen Thunderdome voor mij helaas. Dus ook helaas geen meet met de lieve mensjes die ik zaterdag op 15 years ontmoet heb :( Jullie weten wel wie julliem zijn. !!! Dus dat wordt wachtten tot een meeting, of een ander leuk feestje :).
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon :grin:

DF/SF meet bij de Unity stand :grin:

beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore :smilingimp:
Klik om te vergroten...
je moet ook gewoon naar de industrial gaan!

Hellfish
Radium
Enzyme X

:hearteyes: :hearteyes:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoizo aanwezig !!

Kaartje al binnen hoor ! :hearteyes:

Ben tevinden bij de Early :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon :grin:

DF/SF meet bij de Unity stand :grin:

beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ik ga toch niet naar Thunderdome, heb het afgezegd omdat ik mn hoofd er even niet bij heb nu mn moeder in t ziekenhuis ligt. Iedereen die gaat heel veel plezier!! En meet ook even namens mij haha.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.

LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN! :grin: :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.

LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN! :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

laat ff weten of je echt komt want ik moet nog een kaartje kopen :P

ons eerste biertje op Thunderdome Minne :sunglasses: ik wil ook een knuffel :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet je toch wéér teleurstellen helaas :( Heb 't aanbod maar afgeslagen.. Zou dan alleen heen en weer moeten reizen en de terugreis alleen terug naar Arnhem, ontzettend moe en vaag zie ik niet zitten, m'n ouders ook niet echt. Daar komt nog bij dat ik de gast waarvan ik 't aanbod kreeg niet super goed ken en waar ik me dus niet echt chill bij voel..

Je houdt het biertje (en de knuffel, vooruit) tegoed van me hoor!!
Heb alleen nog steeds geen geld

:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Serenity zei:
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
Klik om te vergroten...

misschien als we gaan bieren :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
Serenity zei:
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
Klik om te vergroten...

misschien als we gaan bieren :grin:
Klik om te vergroten...

Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan :grin:
Klik om te vergroten...

dan maar een geforceerd kusje :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
dikke vette zin hier in!!

sowieso voornamelijk in de industrial! Radium en Hellfish als afsluiters :hearteyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit ziet heel attractief uit...

Maybe ga ik :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kom sowieso niet, ik heb vrijdag al een feest :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."