#1
Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.
Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk[SF] Safiertje zei:Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.
Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
SperSIZEboon zei:ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk[SF] Safiertje zei:Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.
Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P![]()

Nick de Neger zei:Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest![]()
je moet ook gewoon naar de industrial gaan!Lauu zei:Nick de Neger zei:Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest![]()
en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon![]()
DF/SF meet bij de Unity stand![]()
beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore![]()

Lauu zei:Nick de Neger zei:Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest![]()
en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon![]()
DF/SF meet bij de Unity stand![]()
beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore![]()

Serenity zei:IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.
LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN!![]()
![]()
Serenity zei:
Lauu zei:Serenity zei:
misschien als we gaan bieren![]()
Serenity zei:Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."