Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome

Thunderdome

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit ziet heel attractief uit...

Maybe ga ik :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom sowieso niet, ik heb vrijdag al een feest :beer:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jow iedereen tot binnenkort, heb er an hendig zin in :rock:

HAKKE HAKKE TIETCH TIETCH

Bis murje

en ben hoofdzakelijk in de early te vinden, hehe.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
zaterdag 20 december 2008
22:00 - 07:00
Jaarbeurs Utrecht
Utrecht

Prijs
Voorverkoop: € 45,-

Hardcore

D-Passion
Evil Activities
Mad Dog
Meccano Twins
Predator
Promo
Vince
Weapon X
Live: Endymion
Live: Noize Suppressor
Live: Nosferatu
MC: Ruffian

Industrial

Enzyme X
Hellfish
Manu Le Malin
Negative A
Radium
The Outside Agency
Tymon
MC: Entro MC
MC: Justice

Early Hardcore

Bass-D
Chosen Few
Drokz
Gangsta Alliance
Jappo
Neophyte
PCP
Ruffneck
Stanton
Live: G-Town Madness
Live: Shadowlands Terrorists
MC: Da Syndrome
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga! De early & Industrial :rock: :xtc:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga ook, maar even voor de duidelijkheid... JUSTICE!? als in, de justice van phantom en dance enzo!? (Ik zie er MC voor staan.. MC staat toch voor rapper ofzo? Pleas bring me good news!)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stylus zei:
Ik ga ook, maar even voor de duidelijkheid... JUSTICE!? als in, de justice van phantom en dance enzo!? (Ik zie er MC voor staan.. MC staat toch voor rapper ofzo? Pleas bring me good news!)
Klik om te vergroten...

MC is een Master of Ceremony...de mc roept de mensen aan tot los gaan...hij rapt niet op een feest
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja weet ik veel, ik zie een vage afkorting staan xD
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stylus zei:
Ja weet ik veel, ik zie een vage afkorting staan xD
Klik om te vergroten...

leef je onder een steen? iedereen weet toch wel wat een MC is :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MC's moeten het kort en bondig houden.

Zèker present. Na 3,5 jaar eens kijken of ik de beleving van de kosmische MDMA werking weer kan terugvinden. Beste feest van het jaar samen met het Awakenings festival.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Atropa zei:
MC's moeten het kort en bondig houden.

Zèker present. Na 3,5 jaar eens kijken of ik de beleving van de kosmische MDMA werking weer kan terugvinden. Beste feest van het jaar samen met het Awakenings festival.
Klik om te vergroten...

ik denk dat dat wel lukt met die MDMA :P
1
1nsomniaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeker weten aanwezig!!
Echt beter dat het weer in utrecht is, 2006 helemaal gek!!
Staat in mn top 3 van vetste feesten :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik een kaartje win ben ik er ook bij :sunglasses: Maar dan wel helemaal nuchteryfus.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Was er graag bij geweest , maar kan vanaaf helaas niet. :(
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
[SF] Safiertje zei:
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
Klik om te vergroten...
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
[SF] Safiertje zei:
Worstenjongen zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

een rapper op Thunderdome :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.

Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
Klik om te vergroten...
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk :grin:
Klik om te vergroten...

Gezellig!!! :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon :grin:

DF/SF meet bij de Unity stand :grin:

beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."