#1
Dit ziet heel attractief uit...
Maybe ga ik![:grin:]()
Maybe ga ik


Stylus zei:Ik ga ook, maar even voor de duidelijkheid... JUSTICE!? als in, de justice van phantom en dance enzo!? (Ik zie er MC voor staan.. MC staat toch voor rapper ofzo? Pleas bring me good news!)
Stylus zei:Ja weet ik veel, ik zie een vage afkorting staan xD
Atropa zei:MC's moeten het kort en bondig houden.
Zèker present. Na 3,5 jaar eens kijken of ik de beleving van de kosmische MDMA werking weer kan terugvinden. Beste feest van het jaar samen met het Awakenings festival.
Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk[SF] Safiertje zei:Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.
Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P
SperSIZEboon zei:ik sleep wel wat [SF] tuig mee en dan komen we je weer ff lastig vallen tijdens je werk[SF] Safiertje zei:Worstenjongen zei:![]()
![]()
![]()
een rapper op Thunderdome![]()
Zou niet zo heel raar zijn hoor. Zie Jawat & Angerfist @ Black.
Overigens ben ik ook hier aan t werk voor Unity. Mensen die willen meeten, kom tussen 02.00 en 04.00 naar de Unity stand :P![]()

Nick de Neger zei:Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."