#1
Zoizo aanwezig !!
Kaartje al binnen hoor !
Ben tevinden bij de Early
Kaartje al binnen hoor !
Ben tevinden bij de Early


Lauu zei:Nick de Neger zei:Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest![]()
en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon![]()
DF/SF meet bij de Unity stand![]()
beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore![]()

Serenity zei:IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.
LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN!![]()
![]()
Serenity zei:
Lauu zei:Serenity zei:
misschien als we gaan bieren![]()
Serenity zei:Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan![]()

steelpad zei:Er waren (echte) drugshond(en) deze keer, Ik zag dat ze een hond verschillende geuren lieten opsnuiven, daarna kwam er een kerel voorbij en die hond samen met een waut gingen er achteraan.
DarCness zei:Helemaal top !
Hier mijn + en - punten![]()
Pluspunten :
Schone (GRATIS) wc's
Geen Wachtrijen (Nergens)
dat waren zeker pluspunten!!
Minpunten :
Zeer gladde (viese) vloer .. had beter me schaatsen kunnen aantrekken!
zeker nog nooit in de HMH geweest?? ik heb er trouwens nooit last van
De zalen ver van elkaar af..
nog nooit in de RAI geweest?!?
Wtf was er met de deuren bij industrial
gekloot met het brandalarm
De Nog wat Agressiefe mensen ..(Of Heel LEIP reageren)
daarom ben ik zowat de hele avond in de industrial geweest daar was de sfeer tenminste relaxt


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."