Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome

Thunderdome

40 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoizo aanwezig !!

Kaartje al binnen hoor ! :hearteyes:

Ben tevinden bij de Early :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Tering die kaartjes zijn duur, maar ondanks dat kom ik heel heel heel misschien ook. Ik heb echt zin weer een lekker hard feest :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en ik moet die blanke negert nog een keer meeten :P kom gewoon :grin:

DF/SF meet bij de Unity stand :grin:

beter draaien ze geen Mainstream bij de early hardcore :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ik ga toch niet naar Thunderdome, heb het afgezegd omdat ik mn hoofd er even niet bij heb nu mn moeder in t ziekenhuis ligt. Iedereen die gaat heel veel plezier!! En meet ook even namens mij haha.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.

LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN! :grin: :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
IK krijg een kaartje aangeboden hier! Dus misschien, als ik het kan aannemen, ben ik er ook.

LAU DAN GAAN WE MEETEN!!! eindelijk :P
en oscar, KNUFFELEN! :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

laat ff weten of je echt komt want ik moet nog een kaartje kopen :P

ons eerste biertje op Thunderdome Minne :sunglasses: ik wil ook een knuffel :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet je toch wéér teleurstellen helaas :( Heb 't aanbod maar afgeslagen.. Zou dan alleen heen en weer moeten reizen en de terugreis alleen terug naar Arnhem, ontzettend moe en vaag zie ik niet zitten, m'n ouders ook niet echt. Daar komt nog bij dat ik de gast waarvan ik 't aanbod kreeg niet super goed ken en waar ik me dus niet echt chill bij voel..

Je houdt het biertje (en de knuffel, vooruit) tegoed van me hoor!!
Heb alleen nog steeds geen geld

:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
Klik om te vergroten...

misschien als we gaan bieren :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Serenity zei:
Lauu zei:
jij zal is wel geld hebben...dat zou wat zijn :P
Klik om te vergroten...


:(
Kusje?
Klik om te vergroten...

misschien als we gaan bieren :grin:
Klik om te vergroten...

Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Je hebt je kans verspeeld hoor! Jammerdan :grin:
Klik om te vergroten...

dan maar een geforceerd kusje :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
dikke vette zin hier in!!

sowieso voornamelijk in de industrial! Radium en Hellfish als afsluiters :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
hij was weer heerlijk coby!
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er waren (echte) drugshond(en) deze keer, Ik zag dat ze een hond verschillende geuren lieten opsnuiven, daarna kwam er een kerel voorbij en die hond samen met een waut gingen er achteraan.
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
steelpad zei:
Er waren (echte) drugshond(en) deze keer, Ik zag dat ze een hond verschillende geuren lieten opsnuiven, daarna kwam er een kerel voorbij en die hond samen met een waut gingen er achteraan.
Klik om te vergroten...

jep heb hetzelfde gezien.. 1 hond dan..

maar in ieder geval, thunderdome was zeker een geslaagd en dol feestje
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Helemaal top !

Hier mijn + en - punten :rock:

Pluspunten :

Goed/hard geluid bij de early
Schone (GRATIS) wc's
Geen Wachtrijen (Nergens)



Minpunten :

Zeer gladde (viese) vloer .. had beter me schaatsen kunnen aantrekken!
De zalen ver van elkaar af..
Geluid was na een tijd ZACHT in de main ..
Wtf was er met de deuren bij industrial
De Personeel(beveiling) was om te lachen !! :rolleyes:
De Nog wat Agressiefe mensen ..(Of Heel LEIP reageren :openmouth:
Mensen out of over hun limit gingen .. De meeste die leip waren waren gewoon WAUS !! :xtc:



VERDER EEN TOPFEEST :rockband:
Ook genoeg leuke mensen die ook lekker gek doen ..
Ennee .. was gelukkig niet de enigste met een kerstmuts :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarCness zei:
Helemaal top !

Hier mijn + en - punten :rock:

Pluspunten :

Schone (GRATIS) wc's
Geen Wachtrijen (Nergens)
dat waren zeker pluspunten!!


Minpunten :

Zeer gladde (viese) vloer .. had beter me schaatsen kunnen aantrekken!
zeker nog nooit in de HMH geweest?? ik heb er trouwens nooit last van
De zalen ver van elkaar af..
nog nooit in de RAI geweest?!?

Wtf was er met de deuren bij industrial
gekloot met het brandalarm

De Nog wat Agressiefe mensen ..(Of Heel LEIP reageren :openmouth: )
daarom ben ik zowat de hele avond in de industrial geweest daar was de sfeer tenminste relaxt
Klik om te vergroten...

voor de rest relaxt om Djo en Sander weer eens te zien en de zaalindeling was boven verwachting goed (je hebt nog al wat klote zalen in de Jaarbeurs nl. en die gebruiken ze ook wel eens bij feesten
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahaha dol feestje ja, weet nu ook meer dan alleen dat t vet is geweest :grin:

en volgens mij heb er wel een paar van DF gezien :beer:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
vdk zei:
en volgens mij heb er wel een paar van DF gezien :beer:
Klik om te vergroten...

mij :smoke:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja was een hendig lekker feestje en alhoewel ik alleen wat speed had gehad, vroegen behoorlijk wat mensen me voor pilletjes, ene die vroeg voor snoepjes en ik had haar bijna een echt snoepje gegeven want die had ik wel, haha. De ananas was lekker :grin:. Maar die mobiele wc daar waren toch echt vies na een tijdje, volgens mij lag de hele vloer vol met pis daar. Alleen beetje overdreven dat ze wouten de trein lieten patrouillieren op de terug weg en dreigden hem stil te zetten, haha.

Op de heenweg overigens betrapt met een joint in de trein, maar we waren slim, we hebben de joint pas na den bosch opgestoken, die conducteur zich op aan het regen dat ie ons niet druit kon zetten.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kom sowieso niet, ik heb vrijdag al een feest :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."