O ik had niet eens gezien dat het maar van 20:00 tot 1:00 was... dan is het eigenlijk toch niet echt de moeite waard? :P (beetje feest ben je pas rond 00:00 en gaat dan wel door tot een uurtje of acht).
Readerbot zei:Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest.
By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd.
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :PReaderbot zei:De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Amaranth zei:Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :PReaderbot zei:De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Angramar Temenos zei:Amaranth zei:Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.
Duidelijk dat je drugs hebt gebruikt wil zeggen lopen flippen op de dansvloer dat er glas in je voet zit en helemaal krankzinnig doen, niet wat grote pupillen hebben of afwezig praten of iets in die richting. Jointjes mag je best roken, binnen draaien, en als je daar zit te dansen met dikke pupillen of zo gebeurt er ook niet veel, maar als je echt finaal van de kaart bent en niet eens meer weer waar je bent of wie je bent kan je eruit worden gestuurd. Eigenlijk wel redelijk tolerant, geen controles of zo, maar je moet geen lijnen ketamine gaan leggen op de bar of paddo's op de dansvloer eten.
J0rrit zei:Waarom altijd psychedelic Trance? Ik vind dat zo kut.... Waarom geen psychedelic ambient of wat dan ook? Die trance beats verpesten de hele goa vind ik...
Finesse* zei:Ik denk dat die mensen zichzelf tot die groep rekenen, dus kan je ze ook wel zo betitelen.
Ik denk niet dat het heel kwalijk is om die mensen onder die naam te scharen, je hebt tenslotte wel een bepaald soort goa-mensen. Of generaliseer ik nou?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."