Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWalhalla - Goanexxion

Walhalla - Goanexxion

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is binnenkort Goanexxion in het walhalla, een jongerencentrum waar ik werk. Het wordt een leuk goafeestje in deventer, met een leuke line-up van Psy-Experience. Entree is 5 euro - Line-up is:

Dj Eb [Psy-Experience]
Dj Tuar'Amandill [Psy Experience]
Dj Resi [Inspriration Kollektiv]



Kom kijken zou ik zeggen!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat ik er bij zal zijn, alleen vraag ik me af wat voor tent het is (aangezien het geen kraakpand is ofzo). Hopelijk wel een relaxte omgeving voor een psyparty? :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij Walhalla is altijd een grote groep vaste mensen, die niet echt voor het hele 'psy' gebeuren komen. Goanexxion wordt deze keer alleen wel groots aangepakt dus ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn om de sfeer een beetje de goede kant op te krijgen.

Ja, ik werk(te) er ook :P Ik mag alleen tot m'n verjaardag niet meer naar binnen, omdat ze strenger zijn gaan controleren op leeftijdsgrenzen, de minimale leeftijd is 15 en ik ben 14. Sinds ze strenger zijn gaan controleren mocht ik er eerst nog wel komen, maar nu niet meer. Mij zul je er dus (helaas) niet zien.
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest.

By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd :wink: .
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Readerbot zei:
Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest.

By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd :wink: .
Klik om te vergroten...

Klinkt ongeveer als het tegenovergestelde als een goa feest hoort te zijn.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.

Readerbot zei:
De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Klik om te vergroten...
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amaranth zei:
Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.

Readerbot zei:
De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Klik om te vergroten...
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :P
Klik om te vergroten...

Duidelijk dat je drugs hebt gebruikt wil zeggen lopen flippen op de dansvloer dat er glas in je voet zit en helemaal krankzinnig doen, niet wat grote pupillen hebben of afwezig praten of iets in die richting. Jointjes mag je best roken, binnen draaien, en als je daar zit te dansen met dikke pupillen of zo gebeurt er ook niet veel, maar als je echt finaal van de kaart bent en niet eens meer weer waar je bent of wie je bent kan je eruit worden gestuurd. Eigenlijk wel redelijk tolerant, geen controles of zo, maar je moet geen lijnen ketamine gaan leggen op de bar of paddo's op de dansvloer eten.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Amaranth zei:
Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.

Readerbot zei:
De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Klik om te vergroten...
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :P
Klik om te vergroten...

Duidelijk dat je drugs hebt gebruikt wil zeggen lopen flippen op de dansvloer dat er glas in je voet zit en helemaal krankzinnig doen, niet wat grote pupillen hebben of afwezig praten of iets in die richting. Jointjes mag je best roken, binnen draaien, en als je daar zit te dansen met dikke pupillen of zo gebeurt er ook niet veel, maar als je echt finaal van de kaart bent en niet eens meer weer waar je bent of wie je bent kan je eruit worden gestuurd. Eigenlijk wel redelijk tolerant, geen controles of zo, maar je moet geen lijnen ketamine gaan leggen op de bar of paddo's op de dansvloer eten.
Klik om te vergroten...

Hrm, dat doe ik normaal wel :( Dan zal ik me maar inhouden...

Nog 1 vraagje, hoe zit het met het publiek? Wordt het nog een beetje gechecked door echte die hard goa hippies of eigenlijk alleen 'normale' mensen? :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Walhalla wordt altijd de gothictent genoemd :P Maar dat is meer door onwetende mensen die gewoon bang zijn. Er komen heel veel verschillende mensen. Ik weet niet echt hoe het zit met de goa hippies, vorige goa waar ik bij was werd veel minder voor geadverteerd en geflyerd enzovoort, dus er wisten ook minder mensen dat er een GOA was. Er was toen ook maar één DJ.

Tot het vaste volk behoren allemaal soorten mensen, maar ze hebben (bijna) allemaal één ding gemeen: ze zijn vriendelijk.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
"Angramar Temenos' Goa Party"
:tearsofjoy:

Wel heel leuk initiatief though, mis dit soort shit toch wel in mijn buurt, buurtcentra en jongerencentra die echt iets uitvoeren.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom altijd psychedelic Trance? Ik vind dat zo kut.... Waarom geen psychedelic ambient of wat dan ook? Die trance beats verpesten de hele goa vind ik...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Waarom altijd psychedelic Trance? Ik vind dat zo kut.... Waarom geen psychedelic ambient of wat dan ook? Die trance beats verpesten de hele goa vind ik...
Klik om te vergroten...

Psychedelic ambient is heel vet, maar niet voor een hele nacht. Dat is beter voor een andere zaal als chillout ofzo. Lekkere van psytrance is juist die beats, de beat is heel de tijd de zelfde golf maar de diversiteit haal je uit de achtergrond geluiden en synths. I love it.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Najah, die hard goa hippie, ik denk dat ik een van de enige van die mensen ben die in wal komen, ja, der zijn nog wel een paar lui maar niet iedereen. Zijn over het algemeen jongeren tussen de 16-20, stoners veel, dat soort lui.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
O ik had niet eens gezien dat het maar van 20:00 tot 1:00 was... dan is het eigenlijk toch niet echt de moeite waard? :P (beetje feest ben je pas rond 00:00 en gaat dan wel door tot een uurtje of acht).
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Betekent dat je ook niet buiten mag blowen of alleen dat je geen lijnen ketamine van de dansvloer moet gaan snuiven? :P
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus jij wil zeggen dat jij nooit ook maar enige vorm van associatie met een groep heb als je een bepaald individu ziet?

Dan vraag ik me af waar jij over praat.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stereotypering weer. Hoera!!
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat die mensen zichzelf tot die groep rekenen, dus kan je ze ook wel zo betitelen.
Ik denk niet dat het heel kwalijk is om die mensen onder die naam te scharen, je hebt tenslotte wel een bepaald soort goa-mensen. Of generaliseer ik nou?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Finesse* zei:
Ik denk dat die mensen zichzelf tot die groep rekenen, dus kan je ze ook wel zo betitelen.
Ik denk niet dat het heel kwalijk is om die mensen onder die naam te scharen, je hebt tenslotte wel een bepaald soort goa-mensen. Of generaliseer ik nou?
Klik om te vergroten...

Je moet jezelf niet tot een bepaalde groep rekenen. Het mooie aan de mens is dat iedereen uniek is. Wees dan ook uniek.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Is jouw conclusie, helaas denken heel veel mensen in hokjes, niet alleen negatieve zin, ook positieve zin, zie kopje: subculturen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."