Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums28 maart - Ruigoord

28 maart - Ruigoord

41 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was het wat ja?
Heh, ben opzich wel blij dat ik er niet bij was. Ik sliep na mijn optreden in Eindhoven in Den Bosch en ja... Daar stonden vanmiddag Agalloch en Dornenreich. Wat heb ik toch intens genoten van dat optreden zeg.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aaahw dat is suf! Zeker volgende ook geen kampvuur?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze hebben tegenwoordig een vergunning nodig van de Brandweer. Aangezien dat nogal een papieren rompslomp is doen ze dat alleen voor hele grote feesten zoals Solstice en Landjuweel. Jammer is dat he?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, ontzettend :(

Offtopic: ik ben trouwens om 16:15 pas op schiphol, zullen we afspreken aan de burger king?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje
Klik om te vergroten...

Haha, mja het is de enige plek die ik weet op schiphol en is vlakbij de bussen volgens mij :) Je hoeft ook niet binnen te gaan, je kan ervoor blijven staan :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verkeerde sub-forum?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat is waar, 16.15 Burger King dan maar?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ja dat is waar, 16.15 Burger King dan maar?
Klik om te vergroten...

Aight! Tot dan! :hearteyes:
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#10
(onderschrift) :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben er deze keer ook sowieso weer bij, kom er heen met Firrah en mijn vriend komt ook mee, ik heb er wel veel zin in, ben namelijk 3 dagen er na jarig en dat zie ik als een excuus om helemaal los te gaan :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal ik dan ook maar naar schiphol komen, of schiet dat niet op (heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).

Oh en, het vuur was er gewoon weer 28 februari hoor.. Dus dikke kans dat het er weer is.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Klik om te vergroten...

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Klik om te vergroten...

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
Klik om te vergroten...

Daarom vraag ik het ook, omdat ik niet zeker weet wat angsten en wat realiteit is.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Klik om te vergroten...

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
Klik om te vergroten...

Daarom vraag ik het ook, omdat ik niet zeker weet wat angsten en wat realiteit is.
Klik om te vergroten...

Nu pas?
Sowieso raar dit...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nyeh, alle vaagheid aside, ik heb der zeker zwaar zin in :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Er mag geen kampvuur meer op Ruigoord. Vorige keer was ik er met Pak Suiker en toen was het heel koud en hebben we alleen maar in de blokhut gezeten omdat er geen vuur meer mocht. :(
Klik om te vergroten...

Ok... Dat vind ik behoorlijk jammer! :(

Als ik op Ruigoord ben, zit ik altijd grotendeels bij het vuur en kom ik zelden die kerk in (ik denk dat de verhoudingen ongeveer 98% en 2% zijn :rolleyes: ). Moet dus echt weer goed warm worden, wil ik zin hebben om te gaan.

28 maart was sowieso al geen optie, want dan vieren we de verjaardag van Tyler met een uitgebreid feestje thuis. Yeeeeeh! Zin in!! :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hoop ook wel dat er een kampvuur is, al zit ik er bijna toch nooit aan (loop meer rond en hang meestal vóór de kerk, er in kom ik ook niet zo veel haha), maar het is fijn om af en toe ff een kwartiertje op te kunnen warmen van de kou.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
28maart gaat em niet worden maar ik ga er wel een keer heen :grin: Lijkt me wel grappig om wat mensen van hier eens in het echt te zien en ben ook wel benieuwd naar de sfeer/muziek daar. Als er nou keer meeting was op een hardstyle feestje ofzo :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kijk er echt heel erg naar uit, ruigoord heeft toch een soort spirituele betekenis voor me na m'n ervaring met oud en nieuw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."