#1
Was het wat ja?
Heh, ben opzich wel blij dat ik er niet bij was. Ik sliep na mijn optreden in Eindhoven in Den Bosch en ja... Daar stonden vanmiddag Agalloch en Dornenreich. Wat heb ik toch intens genoten van dat optreden zeg.
Heh, ben opzich wel blij dat ik er niet bij was. Ik sliep na mijn optreden in Eindhoven in Den Bosch en ja... Daar stonden vanmiddag Agalloch en Dornenreich. Wat heb ik toch intens genoten van dat optreden zeg.

). Moet dus echt weer goed warm worden, wil ik zin hebben om te gaan.