#1
Wie is hier weer bij de partij? Het wordt denk ik weer een geweldige party, met een toffe lineup..
www.tranceorientexpress.nl
www.tranceorientexpress.nl
vode zei:Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Angramar Temenos zei:vode zei:Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P
Drientje zei:Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?
Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.
Kusje

Angramar Temenos zei:(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."