Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums28 maart - Ruigoord

28 maart - Ruigoord

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is hier weer bij de partij? Het wordt denk ik weer een geweldige party, met een toffe lineup..

www.tranceorientexpress.nl
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb toetsweek na dat weekend... :(
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Klik om te vergroten...

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Klik om te vergroten...

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P
Klik om te vergroten...

Haha, dat komt wel goed. Ik zal beetje rondkijken, maar ik denk niet dat ik met mn triphoofd ver weg van onze crashsite aan het kampvuur zal gaan hehe.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er mag geen kampvuur meer op Ruigoord. Vorige keer was ik er met Pak Suiker en toen was het heel koud en hebben we alleen maar in de blokhut gezeten omdat er geen vuur meer mocht. :(
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aaahw dat is suf! Zeker volgende ook geen kampvuur?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze hebben tegenwoordig een vergunning nodig van de Brandweer. Aangezien dat nogal een papieren rompslomp is doen ze dat alleen voor hele grote feesten zoals Solstice en Landjuweel. Jammer is dat he?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, ontzettend :(

Offtopic: ik ben trouwens om 16:15 pas op schiphol, zullen we afspreken aan de burger king?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje
Klik om te vergroten...

Haha, mja het is de enige plek die ik weet op schiphol en is vlakbij de bussen volgens mij :) Je hoeft ook niet binnen te gaan, je kan ervoor blijven staan :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verkeerde sub-forum?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat is waar, 16.15 Burger King dan maar?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ja dat is waar, 16.15 Burger King dan maar?
Klik om te vergroten...

Aight! Tot dan! :hearteyes:
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#15
(onderschrift) :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben er deze keer ook sowieso weer bij, kom er heen met Firrah en mijn vriend komt ook mee, ik heb er wel veel zin in, ben namelijk 3 dagen er na jarig en dat zie ik als een excuus om helemaal los te gaan :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zal ik dan ook maar naar schiphol komen, of schiet dat niet op (heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).

Oh en, het vuur was er gewoon weer 28 februari hoor.. Dus dikke kans dat het er weer is.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Klik om te vergroten...

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).
Klik om te vergroten...

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.
Klik om te vergroten...

Daarom vraag ik het ook, omdat ik niet zeker weet wat angsten en wat realiteit is.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verplaatst naar Muziek en uitgaan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."