Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums28 maart - Ruigoord

28 maart - Ruigoord

41 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
Het was geniaaaaal! Ik denk alleen niet dat ik er nog eens heen ga want wat zijn de mensen daar vercracked zeg! Ik ga er alleen nog maar nuchter heen denk ik.

Wel supervet die kerk ook al ben ik er maar een aantel keer heel kort in geweest. :grin:
Klik om te vergroten...

Vercracked? Ja, het heeft een redelijk hoog drugsgehalte, dat zeker.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan trippend ook niet altijd even goed tegen al die door jarenlang drugsgebruik getekende verweerde koppen die je daar tegenkomt.. Is daarentegen wel een mooie reminder dat je drugs beter met mate kunt gebruiken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie is hier weer bij de partij? Het wordt denk ik weer een geweldige party, met een toffe lineup..

www.tranceorientexpress.nl
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
is de muziek buiten op ruigoord?

nooit geweest wel het een en het ander over gehoord, keertje checken.
Klik om te vergroten...

Niet op de maandelijkse feestjes in ieder geval, de muziek en de dansvloer is ín de kerk, er om heen kan je natuurlijk wel rond hangen en ze hebben meestal ook een kleine chill out.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond het heel leuk voor een eerste goa feest :)
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom zeker. Het lijkt me wel vet om jullie te ontmoeten. Ik val zeker op: bruine dude met lang, zwart haar in een staartje.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Black Ronin zei:
Ik kom zeker. Het lijkt me wel vet om jullie te ontmoeten. Ik val zeker op: bruine dude met lang, zwart haar in een staartje.
Klik om te vergroten...

Dat valt niet op op ruigoord denk ik.

Willen de mensen die van DF komen meeten overigens? Zoja kunnen we best een plekje afspreken om te meteen ofzo en een tijd, een aantal die ik van gezicht ken vind ik natuurlijk wel, maar.. idee?

Oja: zin zin zin zin
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kom ook :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem zelfgebakken Nexustaart mee, iedereen die een stukje wil moet het me maar vragen ^.^

Show of good will, als het ware. =)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Ik neem m'n vuurpoi mee!
Klik om te vergroten...

Haha en dan kom ik aan zetten met sok poi en glowsticks :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik neem m'n vuurpoi mee!
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was het wat ja?
Heh, ben opzich wel blij dat ik er niet bij was. Ik sliep na mijn optreden in Eindhoven in Den Bosch en ja... Daar stonden vanmiddag Agalloch en Dornenreich. Wat heb ik toch intens genoten van dat optreden zeg.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb toetsweek na dat weekend... :(
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Klik om te vergroten...

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden
Klik om te vergroten...

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P
Klik om te vergroten...

Haha, dat komt wel goed. Ik zal beetje rondkijken, maar ik denk niet dat ik met mn triphoofd ver weg van onze crashsite aan het kampvuur zal gaan hehe.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er mag geen kampvuur meer op Ruigoord. Vorige keer was ik er met Pak Suiker en toen was het heel koud en hebben we alleen maar in de blokhut gezeten omdat er geen vuur meer mocht. :(
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aaahw dat is suf! Zeker volgende ook geen kampvuur?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hoop ook wel dat er een kampvuur is, al zit ik er bijna toch nooit aan (loop meer rond en hang meestal vóór de kerk, er in kom ik ook niet zo veel haha), maar het is fijn om af en toe ff een kwartiertje op te kunnen warmen van de kou.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
28maart gaat em niet worden maar ik ga er wel een keer heen :grin: Lijkt me wel grappig om wat mensen van hier eens in het echt te zien en ben ook wel benieuwd naar de sfeer/muziek daar. Als er nou keer meeting was op een hardstyle feestje ofzo :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."