#1
vode zei:Het was geniaaaaal! Ik denk alleen niet dat ik er nog eens heen ga want wat zijn de mensen daar vercracked zeg! Ik ga er alleen nog maar nuchter heen denk ik.
Wel supervet die kerk ook al ben ik er maar een aantel keer heel kort in geweest.![]()
Vercracked? Ja, het heeft een redelijk hoog drugsgehalte, dat zeker.