Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[27-11-09] STORM @ Watt Basement, Rotterdam

[27-11-09] STORM @ Watt Basement, Rotterdam

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook geen van jullie kunnen ontdekken. Het was ook best druk met die zaal ernaast voor dove mensen.
Wat gingen ze tekeer trouwens he, in de basement. Het dreunt nu nog door in mijn hoofd!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vigilante zei:
Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten.
Klik om te vergroten...
In gebarentaal of wat?
Zo hoorde ik trouwens dat er best nog wat ruzie was, ook onder doven. Zelfs een doof stelletje waarvan het meisje ineens heel heftig boos aan het gebaren was.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Half pratend liplezend blablabla. Veeeeel doven gek.
Klik om te vergroten...
He? Wat zei je?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben blind dus kan ni type en ni leze ni
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet wel zeggen dat er wel saai gedraaid werd tot Mindustries ging draaien, veel te lage bpm. :(
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, bij Mindustries werd het pas interessant. Ben ook toen pas echt actief de zaal ingedoken om me ergens bij 'n speaker te nestelen. :grin:

Mindustries was haaaaaaaaaaaaaaard!

Ik zou eigenlijk maar even naar binnen gaan om daarna een gesprek voort te zetten, maar van het gesprek was het dus niet meer gekomen. Toen ik er eenmaal stond kon ik niet makkelijk meer weg. :grin:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Overigens, had iemand dit al gezien?



Alvast present. :grin:

Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)

Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ollemann zei:
Overigens, had iemand dit al gezien?



Alvast present. :grin:

Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)

Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.

Olle
Klik om te vergroten...
Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Ollemann zei:
Overigens, had iemand dit al gezien?



Alvast present. :grin:

Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)

Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.

Olle
Klik om te vergroten...
Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"
Klik om te vergroten...

Heb qua decoratie alleen wat moederborden etc tegen de muur zien hangen. :P
Owja en Storm in metalen letters ergens bij het plafond.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had er dus helemaal niets van gezien. Hoe het mogelijk is, is mij een raadsel.

Of nou ja, eigenlijk kan ik het wel verklaren denk ik. :grin:

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ollemann zei:
Ik had er dus helemaal niets van gezien. Hoe het mogelijk is, is mij een raadsel.

Of nou ja, eigenlijk kan ik het wel verklaren denk ik. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://lsdb.nl/set/33838/Mindustries_-_ ... -2009.html

Tracklist
01. The Outside Agency - The Machinery of Death
02. S.P.L. - Match Hit
03. Mindustries - Choke
04. Deathmachine - Lusterfukt
05. The Outside Agency & Petrochemical - Clockwork Paralysis
06. Enzyme X - Rauwkost
07. Deathmachine - None of Our Lives Matter
08. The Immobilizers - Life & Death
09. The Outside Agency - Sixth Beings
10. The Outside Agency - Stranger's Call
11. Mindustries - Revelation
12. Deathmachine - Machine Alternative
13. S.P.L. - Lost Frequency
14. The Dj Producer - Centrifuge ( Remix )
15. Stormtrooper - Rampage
16. The Outside Agency - Suffocate
17. The Outside Agency - Surreal
18. Dj Hidden - Earth Cry
19. Sei2ure - Rocket Fuel
20. Enzyme X - Opbokken
21. Limewax - Kristall Weizen
22. Dj Vince & Zany - More Bazz
23. Mindustries - Facerocker ( The Immobilizers VIP rmx )
24. Nosferatu - Disease
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was bewust niet gegaan...heel die Industrial scene trekt me niet meer, en de Cybergoths die eerst mijn vrienden waren zijn nu vrijwel allemaal verandert in arrogante junks.




Nee. Bedankt.

Geef mij maar Drum and Bass, Dubstep, Goa of Folk (de echte folk, niet de metal variant...wat trouwens ook goed klinkt hoor)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ha! Ik wist het! Ik dacht al dat ik een stuk hoorde wat erg als Limewax klonk. :grin:

Helemaal los gegaan daar. :grin:

Aalpoepert zei:
Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.
Klik om te vergroten...
Ah, dat is best een geldig excuus om het over het hoofd te zien dan. Overigens had ik voornamelijk oog voor alle lichtjes, want die waren zo lief.

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
SyntheticDistortion zei:
Ik was bewust niet gegaan...heel die Industrial scene trekt me niet meer, en de Cybergoths die eerst mijn vrienden waren zijn nu vrijwel allemaal verandert in arrogante junks.
Arrogante junks? Ja dat arrogante snap ik denk ik wel wat je bedoelt, het is vaak zo dat je niet zomaar in de groep toegelaten wordt als je niemand kent, maar zelf heb ik daar nooit zo'n last van. Ben overigens geen cybergoth hoor.
Maar junks? Hoe bedoel je dat?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stukje met Limewax erin was lekker ja

Heb hier ook de setjes van Mindustries en Spootnik,
erg lekker :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De meeste cybers die ik ken kunnen niet meer van de drugs afblijven, en zijn inderdaad vrij arrogant. Dit bedoel ik overigens niet zo negatief als het klinkt, het zijn nog altijd vrienden.

Olle
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb veel met doven staan chillen :P Heb me ook nog laten overhalen tot plakplaatje zetten in me nek. Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten. Moment dat ze m heb geplakt zegt ze: Over een week issie er af.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Half pratend liplezend blablabla. Veeeeel doven gek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."