Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[27-11-09] STORM @ Watt Basement, Rotterdam

[27-11-09] STORM @ Watt Basement, Rotterdam

38 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De meeste cybers die ik ken kunnen niet meer van de drugs afblijven, en zijn inderdaad vrij arrogant. Dit bedoel ik overigens niet zo negatief als het klinkt, het zijn nog altijd vrienden.

Olle
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb veel met doven staan chillen :P Heb me ook nog laten overhalen tot plakplaatje zetten in me nek. Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten. Moment dat ze m heb geplakt zegt ze: Over een week issie er af.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Half pratend liplezend blablabla. Veeeeel doven gek.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Is goed, doe ik ook wel (dat ik daar niet aan dacht zeg!). Overigens is het zeker dat ik ga :)

Lekker snatsen!! :grin::grin::grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mocht iemand de behoefte hebben mij aan te spreken, zoek naar een grijs New Era negerpetje met Marvel figuren erop (Captain America, Iron Man, en nog wat vage characters).

Als we er dan toch 'n kleine DF meeting van maken... :grin:

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ollemann zei:
Mocht iemand de behoefte hebben mij aan te spreken, zoek naar een grijs New Era negerpetje met Marvel figuren erop (Captain America, Iron Man, en nog wat vage characters).

Als we er dan toch 'n kleine DF meeting van maken... :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Ben je ook een neger?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, dat niet. En ik voel ook niet de behoefte er een te zijn. Maar dat soort petjes noem ik nu eenmaal negerpetjes. Wel haal ik het sticker eraf, want zo'n lelijke sticker erop laten zitten om te laten zien dat het een echte New Era pet is vind ik gaar. Dat laat ik aan de echte negers en wiggers over.

Overigens heb ik niks tegen negers, maar stickers op petten laten zitten is stom. Ga boterhammen smeren ofzo!

Maar ik dwaal wel erg af.

Olle

Edit: overigens ben ik ook te herkennen aan de pointless rants die ik uitspuw, maar dat mocht duidelijk zijn. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
De kans dat ik aanwezig ben is 50%, ik voel me op het moment niet helemaal lekker dus moet nog even kijken wat ik vanavond ga doen. Als ik er ben kan je me herkennen aan een Disfear shirt. :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik jou zie ik jou ook. Geen id wat ik me bij disfear moet voorstellen en vanavond is keta avond dusja...... zie dan maar eens mensen te herkennen :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Storm, 1 van mijn favoriete feestjes :) Heerlijk sfeertje. Waarschijnlijk vanavond ook van de partij.

Indien dat het geval is ben ik te herkennen aan witte schoenen, zwart shirt met grijze mouwen en zwart wit orange county choppers pet.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
Storm, 1 van mijn favoriete feestjes :) Heerlijk sfeertje. Waarschijnlijk vanavond ook van de partij.

Indien dat het geval is ben ik te herkennen aan witte schoenen, zwart shirt met grijze mouwen en zwart wit orange county choppers pet.
Klik om te vergroten...

Als ik je zie zal ik je wel aanspreken. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb besloten toch maar niet te gaan, aangezien wat maten van me op het laatste moment zijn afgehaakt. :(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vigilante zei:
Geen id wat ik me bij disfear moet voorstellen
Klik om te vergroten...

Disfear is een zweedse hardcore/d-beat band. :P

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net een paar andere maten gesproken die erheen gaan, dis ik ga alsnog. :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was er, padjeaf, was erg leuk, veeeeeeel vage lijpe mensen, was weer goed zoals altijd :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was flink de weg kwijt, helaas geen mensen van df gezien. Had helaas veel te veel ghb op gister. Ik werd rond 6 uur ineens door een bewaker wakker gemaakt of het niet koud was om buiten te slapen in een t-shirtje. Vervolgens naar wat vrienden op zoek gaan, die al lang weg waren ik snapte er weinig meer van. 25ml ghb en flink wat bier was iets te veel van het goede. :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook geen van jullie kunnen ontdekken. Het was ook best druk met die zaal ernaast voor dove mensen.
Wat gingen ze tekeer trouwens he, in de basement. Het dreunt nu nog door in mijn hoofd!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten.
Klik om te vergroten...
In gebarentaal of wat?
Zo hoorde ik trouwens dat er best nog wat ruzie was, ook onder doven. Zelfs een doof stelletje waarvan het meisje ineens heel heftig boos aan het gebaren was.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vigilante zei:
Half pratend liplezend blablabla. Veeeeel doven gek.
Klik om te vergroten...
He? Wat zei je?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben blind dus kan ni type en ni leze ni

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."