#1
Nee, only hardcore hier, onder core vallen ook andere dingen.

+1Lauu zei:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=24688


vhg zei:doe mij maar de lekkere mainstream hardcore
[youtube]<object width="340" height="285"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bCQ5ZMEF33s&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bCQ5ZMEF33s&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="340" height="285"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="340" height="285"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UsfeAECKmTI&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UsfeAECKmTI&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="340" height="285"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="340" height="285"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l_n-NeopmkE&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l_n-NeopmkE&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="340" height="285"></embed></object>[/youtube]
![]()
6 maart ook naar masters of hardcoreas zaterdag staat hard bass op de planning
![]()
knolselderij zei:2 tracks vergeef ik je maar Nobody said it was easy?
dat nummer kan ik egt niet meer horen verschrikkelijk

Oom Klaas zei:Pauls Elstak is nog wel leuk, mooie interviews met die gast op youtube ook![]()
jij snapt het gastImmo zei:Laat ik ook maar wat herrie posten dan.
Paul Elstak is een vieze kakkerlakOom Klaas zei:Pauls Elstak is nog wel leuk, mooie interviews met die gast op youtube ook![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."