Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters Of Hardcore 2010 - 15 Year anniversary!

Masters Of Hardcore 2010 - 15 Year anniversary!

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tymon & Negative A :sunglasses:

DJ Producer :sunglasses:

maar mijn held! The Destroyer :stoned:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oy oy, ik heb mij zeker vermaakt.
Wel bagger geluid in de grote zaal :(

Gelukkig ging het kneiterhard in de Oldskool en de Industrial zaal :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Line up valt zwaar tegen...echt weer een MOH line up. Mij niet gezien, MOH zelf wordt steeds erger met de 16 jarige hardcore kutjes

Meest commerciele hardcore feest
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaja het is weer eens zover: de nieuwe MoH staat voor de deur!

6 Maart! Natuurlijk weer in de brabanthallen Den Bosch.
Weer lekker 9 uur los gaan met deze mooie line-up:
- Live: Angerfist & Outblast
- Live: Noize Suppressor
- Live: Neophyte Records Allstars
- Live: Endymion & Nosferatu
- Amnesys
- Charly Lownoise & Mental Theo
- Ruffneck
- Live: Ophidian
- Stunned Guys
- Paul Elstak
- Promo
- Live: The DJ Producer
- Korsakoff
- Predator
- Bass-D & King Matthew
- Darkraver
- Unexist
- Catscan
- Live: Hardcore Blasters
- Live: Art of Fighters
- Tommyknocker
- Mad Dog
- DaY-már
- Partyraiser
- Live: Shadowlands Terrorists
- I:gor
- Tymon
- Negative A
- Drokz
- Akira
- Dr. Rude
- Live: The Destroyer
- Live: Noisekick
- Placid K
- Re-Style
- D-Spirit
- Counterfeit
- DJ Only
- Live: Accelarator
- D-Saster
- Live: Eastside Connection
- Terminal & Vavaculo
- Nico & Tetta
- Recype
- Mercenary
- The Menace
- Prolaxx
- Outrage
- MC Tha Watcher
- MC SYCO
- MC Justice
- MC Linez

Toen ik deze voor het eerst zag kwam ik spontaan bijna klaar :P

Dus de grote vraag..... wie van jullie gaat? :grin: '
Ik ben zeker van de partij :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Seatbelt zei:
En ja ik ben een 16 jarig hardcore kutje :P
Klik om te vergroten...

Dat verklaart alles :wink: Op die leeftijd is MOH nog cool :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga wel, design of the future was naar mijn idee geweldig, maar dat kan ook aan de drugs liggen...

is de kaartverkoop al gestart?
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Line up valt zwaar tegen...echt weer een MOH line up. Mij niet gezien, MOH zelf wordt steeds erger met de 16 jarige hardcore kutjes

Meest commerciele hardcore feest
Klik om te vergroten...

Ach, deze line-up viel mij niet tegen, voor MoH vind ik dit nog best een geile.
En ja ik ben een 16 jarig hardcore kutje :P

cropp zei:
ik ga wel, design of the future was naar mijn idee geweldig, maar dat kan ook aan de drugs liggen...

is de kaartverkoop al gestart?
Klik om te vergroten...
Jep al lang :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Staan wel een paar leuke namen tussen, maar mij niet gezien. :rolleyes:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Seatbelt zei:
En ja ik ben een 16 jarig hardcore kutje :P
Klik om te vergroten...

Dat verklaart alles :wink: Op die leeftijd is MOH nog cool :P
Klik om te vergroten...

Precies, waar moet ik anders heen? :(

PS: Iemand die toevallig weet hoe de zalen opgedeeld gaan worden?
Als in mainstream en industrial enz.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Seatbelt zei:
Lauu zei:
Seatbelt zei:
En ja ik ben een 16 jarig hardcore kutje :P
Klik om te vergroten...

Dat verklaart alles :wink: Op die leeftijd is MOH nog cool :P
Klik om te vergroten...

Precies, waar moet ik anders heen? :(

PS: Iemand die toevallig weet hoe de zalen opgedeeld gaan worden?
Als in mainstream en industrial enz.
Klik om te vergroten...

Andere feesten:

Dominator
Harmony of Hardcore
Nightmare Outdoor
Thunderdome
Earthquake
Ghosttown
Mindcontroller
and more

Zalen zijn meestal

Early
Industrial
Mainstream
soms Freestyle erbij
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Andere feesten:

Dominator
Harmony of Hardcore
Nightmare Outdoor
Thunderdome
Earthquake
Ghosttown
Mindcontroller
and more
Klik om te vergroten...

Uhm, zover ik weet allemaal 18+ anders had ik wel naar Masters gezwaaid en eentje uit je lijst bezocht :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Seatbelt zei:
Lauu zei:
Andere feesten:

Dominator
Harmony of Hardcore
Nightmare Outdoor
Thunderdome
Earthquake
Ghosttown
Mindcontroller
and more
Klik om te vergroten...

Uhm, zover ik weet allemaal 18+ anders had ik wel naar Masters gezwaaid en eentje uit je lijst bezocht :wink:
Klik om te vergroten...

Je komt makkelijk binnen man....jezus dat mensen nog denken dat je niet binnen komt met 16 :tearsofjoy:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
Seatbelt zei:
Lauu zei:
Andere feesten:

Dominator
Harmony of Hardcore
Nightmare Outdoor
Thunderdome
Earthquake
Ghosttown
Mindcontroller
and more
Klik om te vergroten...

Uhm, zover ik weet allemaal 18+ anders had ik wel naar Masters gezwaaid en eentje uit je lijst bezocht :wink:
Klik om te vergroten...

Je komt makkelijk binnen man....jezus dat mensen nog denken dat je niet binnen komt met 16 :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja maar ik wil voor dit soort dingen 100% zekerheid, beetje lullig als ik een ticket koop voor iets waar ik niet inkom :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Seatbelt zei:
Ja maar ik wil voor dit soort dingen 100% zekerheid, beetje lullig als ik een ticket koop voor iets waar ik niet inkom :wink:
Klik om te vergroten...

kan je em altijd verkopen bij de ingang, je moet het gewoon durfen proberen....het is het waard geloof me :) vooral bij de festivals :grin:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Seatbelt zei:
Ja maar ik wil voor dit soort dingen 100% zekerheid, beetje lullig als ik een ticket koop voor iets waar ik niet inkom :wink:
Klik om te vergroten...

kan je em altijd verkopen bij de ingang, je moet het gewoon durfen proberen....het is het waard geloof me :) vooral bij de festivals :grin:
Klik om te vergroten...

Mhm dat kan niet fout gaan :mrgreen:

Ik ga maar iets vets uitzoeken, dank voor de tip :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
beter ga je dan naar Club r_AW daar draaien ze tenminste goeie hardcore...

niet die mainstream troep :grin:

staan trouwens wel een paar goeie dj's op de line up..

The DJ Producer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I-Gor :hearteyes:

maar mij niet gezien op MOH
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeer waarschijnlijk ben ik er ook weer bij:grin:, kan me nog goed herinneren dat ik jou tegenkwam lau:P:P
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou lekker enthousiast allemaal hierzo.. :openmouth:
Ik ga er wel heen heb gister de kaartjes gekocht en heb er onwijs veel zin in! :grin: -en nee ik ben geen 16 jarig kutje-
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier het trotse 16-jarige mainstream kutje weer :grin:

De Anthem voor dit jaar is bekend!
Ik vind het een schande wat Art Of Dance ons nu weer flikt, i.p.v. de eer te geven aan iemand die het verdient, zijn de zakkenvullers van dit jaar:

Angerfist & Outblast ft. MC Tha Watcher - The Voice Of Mayhem

Is tot nu toe maar 1 keer gedraaid, op Vendetta 2010, enkel met een mobieltje opgenomen :(
Klinkt op zich nog wel redelijk lekker, maar ik had gehoopt dat (een) andere DJ(s) hem hadden gemaakt.

Maar toch word het keihard knallen :P
Voor het eerst 5 zalen, waaronder voor het eerst de grootste zaal die het Brabanthallen complex bied.

SEE YOU THERE! :rock:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
Line up valt zwaar tegen...echt weer een MOH line up. Mij niet gezien, MOH zelf wordt steeds erger met de 16 jarige hardcore kutjes

Meest commerciele hardcore feest
Klik om te vergroten...
volgens mij zijn wij vaker naar dezelfde feestjes geweest, en toen was ik ook 16 (ik wil mezelf geen 16jarig hardcore kutje noemen!) hoe verklaar je dat dan lauu????? :P haha

Ik hoop wel dat ik er heen ga hoor! vorig jaar was 'design the future' mijn eerste feest, was uitverkocht en was zeker wel een goed feestje :wink: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."