Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drempel van het feest!

De drempel van het feest!

15 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig geen last van. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal ben ik al op het feest nog voordat het feest begint en rol ik er langzaam in. Dat is fijn maar ik snap je punt. Grote feesten met ik ook altijd eerst een rondje lopen en even checken waar de EHBO en de nooduitgang is voor ik echt los kan gaan.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
hej!

Elk keer als ik naar een feestje ga, dan moet ik even een soort drempel over. Ik heb wel veel zin,
maar soms heb ik even moeite met het inkomen en voel ik me enigszins ongemakkelijk.
Even aan de sfeer en de mensen wennen. Na een tijdje verdwijnt dat gevoel, dan voel je je er thuis en als je dikke pil naar binnenwerk dan klopt alles perfect. En daarna gaan de lichten aan :cry:

wie kent die drempel? beschrijf eens hoe je je dan voelt!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee niet echt, ik heb er meestal wel fucking veel zin in. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
even checken waar de EHBO en de nooduitgang is voor ik echt los kan gaan.
Klik om te vergroten...

Dat beloofd! :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook niet echt last van, ik kies meestal alleen feesten waar ik écht naartoe wil. Plus meeste van de tijd toch iets van drugs op en dan voel ik al helemaal geen sociale moeilijkheid meer :)

En dat is dan vanaf het begin tot het einde helemaal gek worden (of totdat je energie op is natuurlijk)

Als ze me meesleuren naar zo'n saai cafefeest of parkconcert of weet ik veel wat dan voel ik me meestal niet echt op men plaats, dat is ook wel zoiets als die drempel, I guess.

edit: godver wat een fouten
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Drientje zei:
even checken waar de EHBO en de nooduitgang is voor ik echt los kan gaan.
Klik om te vergroten...

Dat beloofd! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja lach jij maar, dat deden de slachtoffers van deze tent ook.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
KoxBox zei:
Drientje zei:
even checken waar de EHBO en de nooduitgang is voor ik echt los kan gaan.
Klik om te vergroten...

Dat beloofd! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja lach jij maar, dat deden de slachtoffers van deze tent ook.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde gewoon dat je dan wel heel erg los moet gegaan zijn als je eerst de EHBO ging checken. :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee maar naar een groot feest ga ik alleen met Unity en wij krijgen nogal eens doordraaiers aan de stand die even willen zitten of echt te hard gaan. Dan is weten waar de EHBO zit wel zo makkelijk.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op keta heb ik altijd last van drempels
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
Op keta heb ik altijd last van drempels
Klik om te vergroten...
Droogkloot.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ontstaan bij mij altijd vlak voor binnenkomst. Dan in zo'n rijtje staan, trapje op, kaartje kopen, af laten scheuren, stempel, garderobe --> even wachten. Zaal binnen, ff rondje lopen --> mensen checken...Trap op, kleine zaal checken, ff blijven dansen, drankje nemen in de lounge, pil erin, naar beneden in de grote daal dansen, naar boven om er eentje te smoken, chill dansen, inslag---> knetterlos!


en nachtje Simplon voor mij! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
wobble zei:
Op keta heb ik altijd last van drempels
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met veel bier bestaan drempels sowieso niet meer.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
Op keta heb ik altijd last van drempels
Klik om te vergroten...
Heel bekend. :grin:

Overigens kom ik meestal ook rustig aan in de feeststemming op een feestje. Maar eens de muziek begint te knallen knal ik lekker mee. :grin:

Tenzij ik aan de drugs zit, dan knal ik al vanaf het begin.

Olle
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik begrijp wat je bedoelt, denk ik.... effe aclimatiseren. Ik loop altijd effe heen en weer op die drempel, zoek dan het randje op om erop te gaan zitten en daar een paffie te draaien. Daarna sta ik op om 'm aan te steken en spring ik al rokende van die drempel af.

Het heen en weer lopen moet je zien als het verkennen van het feest; effe de drugs uit m'n peur, bagage in een locker, een rondje lopen, muntjes halen en een sappie scoren. Als ik dan zover ben om te blowen dan gaat het feest beginnen. Alles daarvoor is voorpret.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."