#1
Bedroevend nieuws. Daar gaat een van de beste zangers die deze wereld ooit rijk was. Abrupt en vrij vroegtijdig helaas, maar hij komt ongetwijfeld goed terecht.
Immo zei:
Schaam je diep.Immo zei:
KoxBox zei:Immo zei:
Dreuge zei:andrew legt het in de post boven je uit
Exceptional Insight zei:KoxBox zei:Immo zei:Dreuge zei:andrew legt het in de post boven je uit
Sadpanda zei:Uh jawel, jij quote immo om te vragen wie het is, andrew legt het uit.
bijdehandje.

Hij is sowieso niet de enigste.KoxBox zei:Uh nee, ik quote immo met de bedoeling te laten weten dat hij niet de enigste was die niet wist wie hij was.
Exceptional Insight zei:Hij is sowieso niet de enigste.KoxBox zei:Uh nee, ik quote immo met de bedoeling te laten weten dat hij niet de enigste was die niet wist wie hij was.
Exceptional Insight zei:Hij is sowieso niet de enigste.KoxBox zei:Uh nee, ik quote immo met de bedoeling te laten weten dat hij niet de enigste was die niet wist wie hij was.
KoxBox zei:Exceptional Insight zei:Hij is sowieso niet de enigste.KoxBox zei:Uh nee, ik quote immo met de bedoeling te laten weten dat hij niet de enigste was die niet wist wie hij was.
Blijkbaar niet nee.
Achja, moge hij nog in vrede veel gay castraten heavy metal zingen.
Jawel.W.F.L. zei:Is Heaven & Hell niet gewoon Sabbath zonder Ozzy?
Immo zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."