Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs liedjes

Drugs liedjes

99 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
StrunerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook echt heel bijzonder en goed nummer dit, over de enige echt spacer vrouw

geweldig:

I-Robots - Frau (Boys Noize Remix)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m2dYEi9-WsI[/youtube]
Dit filmpje is opgenomen @ I Love Techno 2007

Ben er echt helemaal klaar voor, I Love Techno 2008!!
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
southpark ft. eminem - Drugs are bad mkay?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dzN zei:
Hylke zei:
dzN zei:
the beatles - strawberries fields forever

over hun lsd trip :)
Klik om te vergroten...

Gaat eigenlijk over de jeugd van Jon Lennon, dacht ik. Het grasveldje waar hij vroeger speelde oid. maar toch wel een gigantisch trippy nummer.
Klik om te vergroten...

" lyrics often are thought to have been influenced by his LSD experiences "
Klik om te vergroten...
het nummer gaat niet over strawberry field in liverpool...het gaat over zijn gevoel op dat moment. zijn idee van hoe de mensheid en de wereld in elkaar steekt. (misunderstanding all you see)...en met strawberry fields bedoeld hij uiteraard zijn ideale droomwereld waarin iedereen begrip voor elkaar heeft en waarin iedereen op dezelfde golflengte zit.
die droomwereld heeft hij ontdekt dankzij de lsd en dat is dan ook de lsd invloed op het nummer. hij roept met dit nummer eigenlijk iedereen op om mee te gaan in zijn ideale wereld.
hij heeft die droomwereld niet letterlijk door de lsd ontdekt natuurlijk, maar net zoals zovelen van ons heeft ook hij inzichten gekregen dankzij drugs en lsd in het specifiek.


puff the magic dragon werd ook genoemd...is van peter, paul and mary voor de mensen die het willen weten.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
pink floyd - comfortably numb...gaat denk ik over heroine.

13th floor elevators - the psychedelic sounds of the 13th floor elevators. dit hele album gaat eigenlijk over het gebruik van lsd.
L
LisspaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucy in the Sky with Diamond van the beatles.
spreekt voor zich :wink:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij heb ik deze band nog niet voorbij zien komen:
The Crystal Method, heele vette shit
K
Kulture_ShockLid
01-01-2024, 00:00
#7
KottonMouth Kings...Die zyn egt machtig :)
honderden liedjes over drugs :)
kdenk bijna allemaal over wiet..
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Randy Garcia - I'm in ecstasy :hearteyes:
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze is geweldig :

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xMv6mDh3XN8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xMv6mDh3XN8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#10
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jNNBXd0CPdk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jNNBXd0CPdk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Deze is beter dan wat hier boven staat, volges mij is dit het orgineel


Deze is mijn favo nummer als ik mdma gesnoept heb:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z6cEUvONU9E&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z6cEUvONU9E&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar liedjes die over drugs gaan. Weet iemand er een paar?
Vast wel!!!

Tnx!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12

:grin:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alice in Chains

Junkhead
Album: Dirt


A good night, the best in a long time
A new friend turned me on to an old favorite
Nothing better than a dealer who's high
Be high, convince them to buy

What's my drug of choice?
Well, what have you got?
I don't go broke
And I do it a lot

Seems so sick to the hypocrite norm
Running their boring drills
But we are an elite race of our own
The stoners, junkies, and freaks

Are you happy? I am, man.
Content and fully aware
Money, status, nothing to me
'Cause your life is empty and bare

What's my drug of choice?
Well, what have you got?
I don't go broke
And I do it a lot

You can't understand a user's mind
But try, with your books and degrees
If you let yourself go and opened your mind
I'll bet you'd be doing like me
And it ain't so bad

What's my drug of choice?
Well, what have you got?
I don't go broke
And I do it a lot
Say, I do it a lot!
I do it a lot!
I do it a lot!
Say, I do it a lot!
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kijk daar heb ik wat aan ! :hearteyes:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog eentje:

Depeche Mode - Macro

Overflowing senses
Heightened awareness
I hear my blood flow
I feel its caress
Whispering cosmos
Talking right to me
Unlimited, endless
God breathing through me

See the microcosm
In macro vision
Our bodies moving
With pure precision
One universal celebration
One evolution
One creation

Thundering rhythm
Pounding within me
Driving me onwards
Forcing me to see
Clear and enlightening
Right there before me
Brilliantly shining
Intricate beauty

See the microcosm
In macro vision
Our bodies moving
With pure precision
One universal celebration
One evolution
One creation
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
xtc loooove :rock:

hardcore nummer weet niet van wie :( slecht eigenlijk maarja is niet anders
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
xtc loooove :rock:

hardcore nummer weet niet van wie :( slecht eigenlijk maarja is niet anders
Klik om te vergroten...
Bertocucci Feranzano - XTC Love :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
BlackRobBlunt zei:

:grin:
Klik om te vergroten...
Jij hebt smaak gast! :sunglasses:

Verder hebben we:
Marilin Manson - I don't like the drugs (metal)
DAC - Doorhalen (Hip-Hop, het orrigineel van hierboven :wink:)
De jeugd van tegenwoord - Bertje vs Yayo

Ik denk nog even verder, ik ken er echt een heleboel!
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://www.youtube.com/watch?v=o0cReReEFKQ

MF Doom - My Favourite Ladies ... waarbij zn ladies dus een metafoor is voor verschillende drugs

Mary, you make me wanna eat you
Everytime I see you, it's like the first time I meet you
Frangrance like a flower, subtle and sweet too
Seductive and whatever, it might as well be see through
Like my genie in a bottle
Miss could get me rich like a magaziney model
Before you know it, he have her on a stroll
Fresh and ripe, perplexin like Acapulco Gold
If I had to guess, just right, not a day old
Like a cradle robber, copped her off, shop a trailer-load
Know the right number, you can get her
And hit while you would've sold to the highest bidder like
Fruits and berries, bring daddy loot in a hurry
Just be cute and don't worry
Type to make a nigga hallucinate and admit it
Then she started losing weight, lettin everybody hit it
I like Ally, sometimes she gets bitter
Always kept me happy, never had a problem with her
She used to let me use her, back when I was looser
Respect her to this day, and never did abuse her
I told her I'll be faithful, but she don't believe me
I probably coulda been, if I never meet Eevee
She make me feel all fuzzy inside, it's loco
You won't get nowheres near her if you're broke though
Kept a shorty, can't find 'em much thinnner
If caught I get mad time just for touchin her
Knock wood, so much for hymens
So fly, she should be in the sky with diamonds
Little young thing, she likes to do the tounge thing
At times, she would play hard to get, grunting
Or something, she made me feel like the number one king
Run into her now, and we still catch a fun fling
Met her at Central Park this one time
Had the God mentally sparked, reflectin sunshine
She said, you need to stop messin wit that white girl
She fuckin wit ya head and got ya heart in tight curl
We messed around once or twice, but she don't know me
She helped me get money at the dutch price OT
Plus she from Columbia, so she really Spanish
Cookie known to make a cat bank account vanish
And Miss Hazy, all the women mature black
Everytime she sees me, I end up gettin pulled back
All she want me to do is blaze it crazy
The only one complaint is, she make me too lazy
Sugar-mommy laced me with the butter navy Avi
Just her way to makeup for the headaches that she gave me
It's all gravy, when I'm done getting my mack on
Ally is always there to help me get back on

Komen er een heel aantal voorbij..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."