Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2010

Lowlands 2010

120 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
Volgens mij gaan de meeste mensen er alleen heen omdat ze dan kunnen zeggen dat ze bij Lowlands zijn geweest ipv dat ze voor de artiesten gaan, die hele Lowlands hype wordt met het jaar groter.
Klik om te vergroten...

Andrew wat zeg jij nou weer, je bent er nog nooit geweest? Lowlands is gewoon chill. Het is duur, maar dan ook goed geregeld. De muziek is ook niet echt geweldig vind ik, al zijn er elke nacht wel een paar leuke dingen, maar toch blijft het de moeite waard omdat het gezellig is en het is gewoon chill om de hele dag een beetje in de zon rond te lopen en bij de beugelbar bieries drinken.

Onder die zogenaamd alternatieve en interessante metalheads is er net zo 'n grote hype over de festivals die jij op noemde dan Lowlands onder andere mensen..

En degene die vroeg voor een alternatief: Dour festival in België!! :grin: Goedkoper, betere muziek en minder controle!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben inderdaad nooit op Lowlands geweest maar dat het al zo snel is uitverkocht terwijl er nog amper namen bekend zijn zegt wel genoeg over die hele hype eromheen
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dalijk komen er allemaal Jan Smit en Frans Bauer artiesten enzo, dan denk je toch ook wtf, heus heb ik hierzo voor betaald?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ze dat flikken heeft dat natuurlijk grote gevolgen voor het jaar daarna.

Ik heb me kaartje al wel omdat er sowieso altijd een paar artiesten tussen
zitten die ik leuk vind, maar vooral de sfeer is goed. Misschien leer ik ook
wel hele nieuwe artiesten kennen wat meestal nog veel leuker is dan naar bands
of dj's gaan die je al kent.

Zo heb ik vorig jaar Ceephax Acid Crew mogen zien, was leuk.

Het interesseert me dus niet zo heel veel welke artiesten er komen.
Vooral de diversiteit van Lowlands spreekt me aan.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duifje zei:
Is het gebruikelijk dat het zo snel uit is verkocht? was dat vorig jaar ook al zo snel?
Klik om te vergroten...
2003 tot 2005 was het helemaal niet uitverkocht, jaren daarvoor was het wel uitverkocht, maar volgens mij echt pas paar weken voor aanvang van festival.

Vorig jaar was het voor het eerst behoorlijk snel, maar niet te vergelijken met dit jaar. Ik vind het echt absurd. Maar goed, ik werd net op tijd gebeld en heb toen nog twee kaartjes kunnen kopen. Jammer alleen dat ik eigenlijk naar een goa festival wilde dit jaar ipv lowlands. dat ozora ziet er bv hemels uit. Maar gezien de afstand is dat natuurlijk wel meteen veel meer een hele onderneming dan even paar daagjes lowlands.... Och mocht ik me bedenken, dan zegt iets me dat ik mijn Lowlands kaartje wel kwijt kom... :)


Andrew, al een kaartje kopen voordat line-up bekend is, heeft volgens mij weinig met een hype te maken, meer met gewoon vertrouwen dat het wel goed komt. En voor mijzelf sprekend omdat ik niet meer per se allemaal grote namen hoef te zien. Gewoon lekker dansen bij de Bravo en de Xray, wat leuke wereldmuziek in de india, en tussendoor gewoon lekker hangen in de zon, kijken naar de stoelendansen die zomaar plaatsvinden. En dan is mijn lowlands helemaal ok. Hoeft geen Radiohead of Live of Pearl Jam of wat ook voor op het affiche te staan.

En het woord hype is sowieso een beetje gek bij een festival dat al 17 jaar min of meer in deze vorm bestaat :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het wel een mooie slap in the face is als lowlands dit jaar alleen maar goedkope poep artiesten laat optreden, het geld hebben ze nu toch al binnen. En die reputatie raken ze echt niet kwijt in 1 jaar.

Ik denk dat het juist positief zal uitpakken, want volgend jaar gaat iedereen natuurlijk wél de line-up afwachten. En als ze dan weer met die van ouds goeie lowlands line-up komen dan is iedereen weer tevreden.

Maarjah, ik ben 5 keer geweest. En de laatste keer kwam ik er achter dat het festival helemaal niet zo goed geregeld is. Enkel gebroken op de eerste dag, 1,5 uur kunnen wachten op EHBO, toen nog een uur kunnen wachten voordat ze een rolstoel hadden gevonden.

Ik ga lekker line-up's vergelijken en kijken wat het leukste festival word dit jaar. Fuck LL als het op deze manier moet, imho.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, zo denk ik er ook over. Als het anders was gelopen was ik zeker gegaan, maar als he zo moet gaan ga ik ook echt geen mooite doen om een kaartje te vinden. Laat staan dat ik extra ga betalen..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!! :grin: Gewoon beter opletten en keuzes maken!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
En geld hebben in mijn geval :(
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!! :grin: Gewoon beter opletten en keuzes maken!
Klik om te vergroten...

Ik kraak lowlands af omdat ze me fucking slecht hebben behandelt afgelopen jaar. En ik had van te voren al het idee om dit jaar niet te gaan. Maar wat er nu gebeurt is gewoon zonde, vrienden van mij hadden nog wel willen gaan maar dat word op deze manier wel verneukt voor ze.

En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Klik om te vergroten...
Nou, nou...
Iemand op zijn leeftijd pakken is ook niet heel netjes. Dat het toevallig een "sukkeltje" is, staat daar gewoon los van lijkt me.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm de sfeer is gewoon onwijs oké op lowlands. Nog nooit 3 dagen zo'n berg harmonie, liefde, leuke muziek, gezelligheid en verbondenheid gezien tussen 60.000 man als op Lowlands :)

Ik ben er weer bij!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.

Had er eigenlijk toch wel heel graag heen willen gaan deze zomer.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ach, ik had op zich nog wel naar Lowlands gewild dit jaar, maar ik treur er niet om, de line-up van Werchter vind ik te gek. :grin:

edit:
Oom Klaas zei:
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
Klik om te vergroten...
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Duifje zei:
Nog andere leuke alternatieven voor de grote vakantie om eens heen te gaan?:) zat zelf aan dance valley te denken maar iedereen zal dit wel boykotsen
Klik om te vergroten...
Dancevalley is iig wel heel iets anders dan Lowlands..

ik vind Dancevalley altijd wel leuk, ook omdat er veel bekenden uit de buurt zijn. lekker beetje chillen in het gras. biertje erbij enzo. beetje housen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
Ach, ik had op zich nog wel naar Lowlands gewild dit jaar, maar ik treur er niet om, de line-up van Werchter vind ik te gek. :grin:

edit:
Oom Klaas zei:
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
Klik om te vergroten...
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.
Klik om te vergroten...

Gvd, werchter ziet er opzich best goed uit dit jaar.
Maar 'k moet eerst maar eens m'n loon krijgen, dan kan ik altijd nog verder kijken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
gNuxx zei:
Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!! :grin: Gewoon beter opletten en keuzes maken!
Klik om te vergroten...

Ik kraak lowlands af omdat ze me fucking slecht hebben behandelt afgelopen jaar. En ik had van te voren al het idee om dit jaar niet te gaan. Maar wat er nu gebeurt is gewoon zonde, vrienden van mij hadden nog wel willen gaan maar dat word op deze manier wel verneukt voor ze.

En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Klik om te vergroten...

Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!

En dat bedoelde ik toch van je vrienden, als die WEL wouden gaan, hadden ze gewoon optijd een kaartje moeten kopen, simple as that!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!
Klik om te vergroten...

Frustraties ja. :rolleyes: Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
vind het sowieso raar dat het al uitverkocht is voordat de bands bekend zijn
w
wietduifLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lowlands is altijd wel leuk. Maakt niet uit welke bands er komen. De sfeer is gewoon geweldig! Ik ben er weer bij dit jaar :grin: Met de nodige goldstrike en weed. Lijkt me ook gaaf om een pilleke te proberen dan, maar dat heb ik nog niet eerder geprobeerd dus laten we dat eerst maar doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."