#1
Andrew zei:Volgens mij gaan de meeste mensen er alleen heen omdat ze dan kunnen zeggen dat ze bij Lowlands zijn geweest ipv dat ze voor de artiesten gaan, die hele Lowlands hype wordt met het jaar groter.
Andrew wat zeg jij nou weer, je bent er nog nooit geweest? Lowlands is gewoon chill. Het is duur, maar dan ook goed geregeld. De muziek is ook niet echt geweldig vind ik, al zijn er elke nacht wel een paar leuke dingen, maar toch blijft het de moeite waard omdat het gezellig is en het is gewoon chill om de hele dag een beetje in de zon rond te lopen en bij de beugelbar bieries drinken.
Onder die zogenaamd alternatieve en interessante metalheads is er net zo 'n grote hype over de festivals die jij op noemde dan Lowlands onder andere mensen..
En degene die vroeg voor een alternatief: Dour festival in België!!

Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?