#1
Eargasm was inderdaad een geweldig feestje !
Echt jammer dat ze misschien hun vergunning kwijtraken...![:(]()
Echt jammer dat ze misschien hun vergunning kwijtraken...
Dat kun je wel lopen.geox zei:Ik ga er ook zijn, is namelijk maar 5km van mijn thuis![]()
)Lavalamp zei:heeeey ik ga er hopelijk ook zijn....
Heb nu al de avondshift op zondag geruild gekregen met collega, nu de middagshift nog...![]()
Blijven slapen mag ik door Lost Theory al helemaal nietmeer maar Zondag probeer ik er toch te zijn... Ging er een meet door?![]()
Beanhead zei:Denk het wel, anders vrijdag maar gsm nummer pmen ofzo naar elkander dat we mekaar wat kunnen bereiken.
Word echtn vet festival!
Ik wou eigenlijk ook nog gaan helpen met opbouwen maar denk niet dat het erin zit...![]()
Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
LET'S GO PSYCHEDELIC Lavalamp zei:Beanhead zei:Denk het wel, anders vrijdag maar gsm nummer pmen ofzo naar elkander dat we mekaar wat kunnen bereiken.
Word echtn vet festival!
Ik wou eigenlijk ook nog gaan helpen met opbouwen maar denk niet dat het erin zit...![]()
Ja, ik zal je vrijdag eens pm-en, jij lijkt me altijd goed op de hoogte...![]()
't Is nog niet helemaal zeker though, maar ik doe alles wat ik kan!
Trouwens Beanhead, ga je voor de goa?Of voor de ragga/reggae/minimal/dub?
Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
+1 !
Bus 6 (line wijgmaal-hoegaarden) stops in neervelp. from center neervelp to festival is 10 minutes on foot.spacelord zei:Check de site van de lijn, het ligt in Boutersem. Bussen zullen er wel heen rijden vanuit leuven.
Wackie zei:Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
Rond je kijken op station en aan hippies vragen.
Lavalamp zei:Oeh, hiernet iemand gesproken die waarschijnlijk mijn middagshift kan overnemen op zondag, en de avondshift had ik al gewisseld..
Heerlijk, ik voel dat het gaat doorgaan![]()
![]()
Sublimo ik ga je straks pm-en![]()

spacelord zei:Lavalamp zei:Oeh, hiernet iemand gesproken die waarschijnlijk mijn middagshift kan overnemen op zondag, en de avondshift had ik al gewisseld..
Heerlijk, ik voel dat het gaat doorgaan![]()
![]()
Sublimo ik ga je straks pm-en![]()
Sublimo heeft geen internet in zijn kamergaan we een df-kring van tenten op de camping zetten?
![]()

Lavalamp zei:plus ik mag nietmeer blijven slapen na vorige week...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."