Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25/09 Elements 2010, Brugge (BE)

25/09 Elements 2010, Brugge (BE)

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1


http://www.elementsfestival.be

Nog mensen die hierheen gaan afgezien van Ivo en ik waarschijnlijk? Het is redelijk dichtbij voor mij :grin: Voor een keer dat ik de trein niet moet nemen naar een feestje/whatever.. :rock:
E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker! Wordt sowieso een vet feestje.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
DJ GODFATHER
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock:


fucking ownage
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Check :smoke:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een line-up om van te smullen. Alleen ligt Brugge niet echt om de hoek. Ik ga het overwegen.

Olle
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga!

Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.

Wordt vet feestje :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
NorthernLightBE zei:
Ik ga!

Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.

Wordt vet feestje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind Radium maar sucken eigenlijk.


Behalve dit nummer is toch op z'n minst geniaal te noemen :grin: :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
NorthernLightBE zei:
Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.
Klik om te vergroten...
Zo ja. Op Ground Zero was het wel even slikken toen ik hem geen enkel frenchcore trackje hoorde draaien. Al knalt 'ie alsnog wel lekker door. :rock:

Olle
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben er wel bij denk ik.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
NorthernLightBE zei:
Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.
Klik om te vergroten...
Zo ja. Op Ground Zero was het wel even slikken toen ik hem geen enkel frenchcore trackje hoorde draaien. Al knalt 'ie alsnog wel lekker door. :rock:

Olle
Klik om te vergroten...

op groundzero vond ik m anders toch keihard draaien
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Straks naar de camping :grin:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sowieso aanwezig, Musick stage all the way :rock: Daarna doorrijden naar de fuse voor Jeff Mills :hearteyes:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
:tearsofjoy: wat the fuck was dat
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kloteweer :(
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd jammer van het weer, ben al blij datze zondag een andere route opengezet hebben voor het verlaten van de camping. hoeveel mensen zijn er eigenlijk op hun bek gegaan in de modder?
E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MuSick, really, really SICK !

regen/wind/hagel, kon me geen bal schelen, 't plaatje klopte helemaal:
MuSick, 's avonds laat, regen + wind + groene lasers + MDMA = WIN WIN WIN

Wel balen dat de muziek al stopte om 1u stipt, en van de modder op weg van de camping - weide.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."