#1
http://www.elementsfestival.be
Nog mensen die hierheen gaan afgezien van Ivo en ik waarschijnlijk? Het is redelijk dichtbij voor mij



NorthernLightBE zei:Ik ga!
Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.
Wordt vet feestje![]()

Zo ja. Op Ground Zero was het wel even slikken toen ik hem geen enkel frenchcore trackje hoorde draaien. Al knalt 'ie alsnog wel lekker door.NorthernLightBE zei:Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.
Dopezilla zei:Zo ja. Op Ground Zero was het wel even slikken toen ik hem geen enkel frenchcore trackje hoorde draaien. Al knalt 'ie alsnog wel lekker door.NorthernLightBE zei:Wel teleurgesteld in Radium dat hij wat commercieel is geworden.![]()
Olle
Daarna doorrijden naar de fuse voor Jeff Mills "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."